Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bandje Galaxy Watch 46mm kapot

(Onderwerp aangemaakt op: 05-08-2021 12:28 PM)
671 Weergaven
ThomasvH
First Poster
Opties
Ik heb in januari het horloge besteld. Twee maanden terug is hij al gemaakt omdat de hartslag sensor het niet meer deed en het ontgrendelen dmv draaien van de pols niet meer werkte. Er is toen een heel nieuw binnenwerk ingekomen. Nu is echter mijn bandje kapot. Moet hem nu dus een stand losser dragen waardoor de hartslag meter weer niet goed werkt omdat hij dan te los om de pols zit. Valt dit onder de twee jaar garantie?
0 Likes
8 Antwoorden
ThomasvH
First Poster
Opties
Foto van het bandje20210805_123042_20727.jpg20210805_122954_20726.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag, waarschijnlijk valt dit onder gebruikersschade. Ik zou gewoon even een nieuw bandje kopen en er zuiniger mee omgaan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ThomasvH
First Poster
Opties
Zuiniger mee omgaan? Ik draag hem alleen naar mijn werk en met slapen. Tijdens t douchen, naar strand of klussen doe ik hem altijd netjes af. Lijkt mij dat een bandje daar gewoon tegen moet kunnen, lijkt mij onder normaal gebruik vallen? Vind dat erg snel na een half jaar...
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Tip van mij; stop met het dragen van het horloge onder de douche. Zeep verpest coatings en kan op termijn de waterdichtheid beperken. Daarnaast kan zeep ook het bandje langzaam slechter maken. 

Een nadeel van een siliconen horlogeband is dat zodra er een haarscheurtje in komt (bijvoorbeeld door aanraking met een scherp voorwerp), deze heel snel verder kapot gaat.  
Je kan er dus niet veel mee doen maar toch kan je een keer pech hebben. 

Zoals Patrick al aangeeft valt dit onder gebruikersschade. 
Zulke silicone bandjes kun je overigens al voor een paar euro nieuw kopen.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja zuiniger, zodat die langer meegaat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ThomasvH
First Poster
Opties
Zoals ik eerder zei, ik draag hem nooit tijdens t douchen...
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Oh excuus, dat heb ik even verkeerd gelezen.

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @ThomasvH,

Je kunt mij een privebericht sturen met jouw adres- en contactgegevens en de gegevens van de Watch, dan kijk ik even wat ik voor je kan betekenen 😉

rsz-846676
0 Likes