Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Buds 2 pro kussens

(Onderwerp aangemaakt op: 08-12-2023 07:50 PM)
741 Weergaven
Mimilicious
Explorer
Opties
Hallo! Ik heb tijd geleden Galaxy Buds 2 pro gekocht en na het eerste gebruik scheurde de silliconen kussentje kapot zonder mijn bedoeling. Ik wou de kleine oorkussens eruit halen maar het is zo makkelijk te scheuren. Ik gebruik alleen de kleine maat. Ik heb losse oorkussentjes maat small nodig. 
Nou is het zo dat ik naar MediaMarkt ben gegaan maar hun kunnen er niks doen en hebben mij andere oortjes gegeven. En ook hebben ze de oorkussens verder gescheurd. Op de Samsung Store site kan ik niks vinden en kunnen ze mij ook niet helpen.
Ik heb op Bol.com en Amazon gekeken maar niet naar mijn wens.
Weten jullie vast hoe ik aan nieuwe losse kleine oorkussentjes kom van de Buds 2 pro zonder de andere maten?
Want ik vind zelf heel erg jammer dat zomaar de kussens scheuren en iemand anders helemaal kapot heeft gemaakt. En dan nog eens andere oortjes heeft gegeven zonder een excuus. 
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben. 
Alvast bedankt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Mimilicious ,

Goed dat je het hier post, even wachten tot maandag dan is de Community Manager er weer, ik weet het niet zeker maar hij kan misschien nog wat hierin betekenen voor je.

En anders kun je altijd bij bol.com kijken voor aftermarket kussentjes deze kosten meestal rond de  7 a 10 euro. Maar laten we eerst even afwachten tot de Community Manager er weer is na het weekend.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Mimilicious ,

Goed dat je het hier post, even wachten tot maandag dan is de Community Manager er weer, ik weet het niet zeker maar hij kan misschien nog wat hierin betekenen voor je.

En anders kun je altijd bij bol.com kijken voor aftermarket kussentjes deze kosten meestal rond de  7 a 10 euro. Maar laten we eerst even afwachten tot de Community Manager er weer is na het weekend.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mimilicious, goedemiddag.

Wij verkopen de Eartips niet los voor de Buds, je kan deze via andere grote retailers bestellen 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200