Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Allergische reactie na het dragen van de Galaxy Buds Pro.

(Onderwerp aangemaakt op: 09-11-2022 04:28 PM)
988 Weergaven
Meijer63
Explorer
Opties

In een ultieme poging een reactie te krijgen en om mijn kwestie af te handelen nu hier maar een bericht.

26 juli j.l. heb ik mijn eerste bericht naar jullie gestuurd met een klacht over de Galaxy Buds Pro.
De klacht was dat ik last kreeg van irritatie aan beide oren na het dragen van de Buds.
Dit werd zeer goed opgepakt door een medewerker van Samsung wat mij de hoop gaf dat dit snel en correct zou worden afgehandeld, helaas niets is minder waar.
Eerst werd er doktersverklaring gevraagd, deze aangeleverd.
Toen werd mij gevraagd om serienummer, aankoopdatum e.d., deze ook aangeleverd.
Daarna mocht ik de Buds opsturen en zou de waarde hiervan op mijn rekening worden gestort, deze zijn op 19 september afgeleverd bij jullie.
Na enkele mailtjes te hebben verstuurd waarop het wachten was werd mij om mijn rekeningnummer met bewijs van tenaamstelling gevraagd, zou het dan eindelijk zover zijn dacht ik nog.
Helaas bleek ook dit weer ijdele hoop.

Inmiddels zijn we weer enkele weken, heel veel mailtjes en zelfs telefonisch contact verder en nu is het zelfs zover dat er van de kant van Samsung nergens meer op wordt gereageerd.

De Buds had ik makkelijk kunnen verkopen, dat had mij een hoop irritatie gescheeld.

Nu ben ik dus geld en Buds kwijt!!!

Wat ben ik vreselijk teleurgesteld in Samsung Nederland.

Registratie nummer: NLD3670062ZYSNQ

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Meijer63
Explorer
Opties
Eindelijk na bijna een jaar mailen, telefonisch contact en via deze weg heb ik de vergoeding die mij was beloofd binnen.
Ondanks dat het zolang heeft geduurd wil ik toch iedereen bedanken die zich hiermee heeft bemoeid.
Hoop alleen dat Samsung bij anderen die een claim indienen het wat sneller afhandelt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Meijer63 , goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Het is natuurlijk niet fijn dat het allemaal wat langer duurt. Ik zal mijn collega's ook vragen wat de status is en om dit zo snel mogelijk op te pakken. 

Onze excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Meijer63
Explorer
Opties
Beste Martijn (of degene die dit leest en hopelijk ook beantwoord).

Wederom zijn we enkele weken verder en nog altijd geen bericht terug van Samsung hoe dit opgelost gaat worden.

Te bizar voor woorden dit.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb mijn collega's op de hoogte gesteld hiervan en hier ook een nieuwe melding van gemaakt in het systeem. Met ongeveer 5-10 werkdagen zal mijn collega contact met je opnemen om dit verder te bespreken.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Meijer63
Explorer
Opties
Ben benieuwd of deze belofte wel wordt nagekomen.
Ik ben alle vertrouwen in toezegging en beloftes kwijt.
Meijer63
Explorer
Opties
Inmiddels weer bijna 2 maanden verder na de toezegging dat het geld binnen enkele dagen op mijn rekening zal worden gestort.
Vraag mezelf nu echt af hoelang de dagen duren bij Samsung, die moeten wel heel lang zijn.
Want (uiteraard) is ook deze belofte niet nagekomen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je mijn collega's ook gevraagd wat de status is hiervan? Je kan via een reply op de e-mail die je hebt gehad met hen in contact komen en vragen wat de status is hiervan. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Meijer63
Explorer
Opties
Al meerdere keren en telkens wordt er beterschap beloofd en excuses aangeboden dat het allemaal zolang duurt.
Maar verder gebeurt er totaal niets.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik zal mijn collega's ook intern vragen dit zo snel mogelijk op te pakken en je hierover te informeren, waarom dit zo lang duurt is mij verder niet bekend.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Meijer63
Explorer
Opties
En maar weer een mail gestuurd en een bericht op Facebook geplaatst omdat er nog steeds verder niets is gebeurd.
En maar excuses en beloftes maken, misschien dat jullie jezelf nog geloven daar bij Samsung, ik niet meer in ieder geval.
Nog nooit zoiets meegemaakt.
0 Likes