Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

AKG Y600 laadt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 19-12-2021 07:55 PM)
4177 Weergaven
NadeZ
First Poster
Opties
Bij het aanschaffen van mijn telefoon heb ik gratis de AKG Y600 hoofdtelefoon gekregen. Nadat ik deze 3 maanden heb gebruikt laadt deze niet meer op. Heb allerlei verschillende kabels gebruikt maar niets werkt. Ik heb de hoofdtelefoon niet vaak gebruikt, misschien max 3x per week. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
0 Likes
41 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Probeer het hier eens: https://nl.akg.com/support-product.html

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @NadeZ, goedemorgen.

Is het met de tip van @Rohit nog gelukt om ondersteuning en support te krijgen voor je hoofdtelefoon. 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
WillemijnN
First Poster
Opties

Ik heb hier helaas het zelfde probleem. Ik kan via de link uit het eerdere antwoord helaas geen informatie of oplossing vinden. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @WillemijnN, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je de hoofdtelefoon bij ons aangekocht of is deze via een promotie verkregen?

Heb je voor mij een order of registratie nummer? Dan zoek ik je gegevens erbij.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Bluey81
First Poster
Opties
Hallo ik heb helaas hetzelfde probleem. Wat kan ik nu doen om dit te verhelpen?
Groeten Lisette
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Bluey81 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je de hoofdtelefoon bij ons aangekocht of is deze via een promotie verkregen?

Heb je voor mij een order of registratie nummer? Dan zoek ik je gegevens erbij.

Groeten,

Martijn

0 Likes
emrebeyy
First Poster
Opties

mijn koptelefoon laad ook niet op, wat is het probleem?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @emrebeyy, goedemiddag

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dat is voor ons op afstand wat lastig te beoordelen. Uiteraard heb je ook op de hoofdtelefoon 2 jaar fabrieksgarantie. Waar heb je de hoofdtelefoon aangekocht of heb je deze via een promotie verkregen?

Heb je voor mij een order- of registratienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Majin1910
First Poster
Opties
Goed om te zien dat ik niet de enige ben, ik heb precies hetzelfde probleem en de koptelefoon amper gebruikt. Hij ruikt zelfs nog nieuw maar laad niet meer op.
0 Likes