dinsdag
Waarom kan je bij Samsung geen fabrieksgarantie krijgen op accessoires? Of waarom gaat dit altijd moeilijk en wordt er nooit gekeken?
Ik kan mijn oplader die niet gekocht is bij Samsung rechtstreeks (daarom willen ze niet helpen) aanmelden voor fabrieksgarantie.
Mag Samsung dit wel weigeren? Ik heb ook mijn telefoon niet rechtsreeks bij samsung gekocht, kan ik hier dan ook geen garantie op krijgen, terwijl het gewoon de juiste EAN heeft?
Verder informatie, waarom ik nu eens informatie wil inwinnen.
Zo heb ik ook een smarttag gehad die niks meer deed, wel rechtstreeks bij samsung gekocht, maar dit viel niet onder garantie (er is niet eens naar gekeken)
Een tablet keyboard hoes waar ik vervolgens 4 maand(!!) mee bezig ben geweest waarvan sommige toetsen het niet meer deden (geen schade). Hier heb ik een 1 euro voucher voor gekregen en hiervan een nieuwe kunnen kopen.
woensdag
woensdag
Hallo @Members_IP8Ri5k,
Bedankt voor jouw bericht en privébericht. Ik help je graag verder hiermee. Ik kan begrijpen dat je er duidelijkheid over wilt. Kan je voor elk onderdeel aangeven wanneer je het hebt gekocht, de winkel van aankoop en het defect? Ik kijk dan wat er voor kunnen doen.
Met groet,
Ajay
gisteren
Dag Ajay,
Dank voor jouw reactie!
De oplader heb ik gekocht via bol.com op 8 augustus, deze is voor mij nu even het belangrijkste, de rest heb ik al opgelost of losgelaten. Wel ben ik benieuwd waarom dit zo moeilijk gaat en hoe ik dit in de toekomst het mij zelf makkelijk kan maken, om dit zonder ergernis op te kunnen sturen.
Voor nu:
De adapter laad niet meer op, ook niet met een andere kabels die het wel doen in andere adapters.
betreft onderstaand product.
Samsung Power Adapter - USB-C naar USB-C Kabel - 45W - 1.8m - Zwart