Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

AKG Y600 laadt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 19-12-2021 07:55 PM)
4198 Weergaven
NadeZ
First Poster
Opties
Bij het aanschaffen van mijn telefoon heb ik gratis de AKG Y600 hoofdtelefoon gekregen. Nadat ik deze 3 maanden heb gebruikt laadt deze niet meer op. Heb allerlei verschillende kabels gebruikt maar niets werkt. Ik heb de hoofdtelefoon niet vaak gebruikt, misschien max 3x per week. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
0 Likes
41 Antwoorden
marcellus193
First Poster
Opties
Al zeker 3 jaar geleden
0 Likes
Sella
Troubleshooter
Opties

Hmm, in dat geval is de garantie inderdaad verlopen. Heb je al contact gehad met AKG hierover? Wellicht kunnen zij je toch nog helpen middels een troubleshoot, en anders kunnen ze je ook aan een reparatie helpen. 

Zie je een reparatie zitten? Misschien kunnen we je voor een voordelige prijs aan een setje Galaxy Buds helpen! Stuur bij hiervoor even een privébericht, dan vertel ik je er alles over:  https://bit.ly/4b4SLzJ.

Groet,
Rosella

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Ardbeg
First Poster
Opties
Super bedankt voor deze tip! Werkt bij mij ook 😁
Members_kdPmTlM
Student
Opties

Ik heb exact hetzelfde. Wil niet meer opladen. Plaats hier aub de oplossing van het probleem. Ook ik heb hem bij mijn Samsung mobiel gekregen 

0 Likes
Members_kdPmTlM
Student
Opties

Welke tip bedoel je? Ik heb ook een AKG die niet meer op te laden is.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_kdPmTlM,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je toevallig nog jouw registratienummer voor mij? Ik kijk dan intern de mogelijkheden voor je na.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
jessica0506
First Poster
Opties
Goedemiddag!

Zelfde probleem hier, gratis gekregen en nu niet meer op te laden, waarom posten jullie hier niet gewoon wat het probleem en/of de oplossing is?
0 Likes
jessica0506
First Poster
Opties
Laat mij raden, nul garantie op de gratis verkregen headphone, deze waren gratis omdat er vooraf al bekend was dat het niet de beste modellen zijn, Xie de toegevoegde waarde van een registratie nummer niet, jullie weten het probleem dus vertel.
0 Likes
Members_N0W54Gg
First Poster
Opties

Bij mij was de oplossing: de originele lader erbij opzoeken. Met alle andere opladers laad hij niet meer op, maar met de originele wel. Gelukkig had ik die nog in de doos liggen. Daarvoor altijd andere oplaad kabels gebruikt.

0 Likes
Members_N0W54Gg
First Poster
Opties

Dit was mijn post, maar met een ander mail adres. Mijn oplossing was:

Originele lader opzoeken en gebruiken. Nu werkt hij weer. Hiervoor gebruikte ik andere opladers.

0 Likes