Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear-Update: Gear S3 / S2 Smartwatch geschikt voor iOS

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2017 12:19 AM)
1382 Weergaven
Davey
Helping Hand
Opties

Ik wil iedereen mededelen dat de Samsung wearables vanaf nu geschikt zijn voor het mobiele besturingssysteem iOS. Als ik het heb over de wearables dan bedoel ik uiteraard de Samsung Gear S3, Gear S3 Special Edition Designed by BALR, Gear S2 en Gear Fit2.

De Samsung Gear S app is te downloaden via de Apple App Store op devices die draaien op iOS. De installatie is zeer eenvoudig. Zodra je de app hebt gedownload, verbind je je iOS-apparaat door op ‘Connect to Gear’ te klikken. De synchronisatie gaat vervolgens geheel automatisch. 

 

28846063094_28c8ac0cbb_b.jpg

 

“We zijn altijd op zoek naar het verbeteren van de gebruikservaring van onze producten,” zegt Gerben van Walt Meijer, Marketing Manager Mobile van Samsung Nederland. “Met support voor iOS bieden we nog meer mensen de mogelijkheid om onze wearables te gebruiken.”

http://www.samsung.com/nl/perspagina/samsung-wearables-geschikt-voor-gebruik-met-ios

Voor velen onder ons is dit een droom die uitkomt. We zijn onwijs benieuwd naar jouw mening en ervaringen zodat we onze support nog beter kunnen maken!

*Compatible devices: iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 5C, iPhone 6, iPhone 6+, iPhone 6S, iPhone 6S+, iPhone 7, iPhone 7+  en iPhone SE.


---------
Signature-S10
0 Likes
19 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Nu nog een normale prijs eraan hangen! Dinge zijn abnormaal duur..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
BanRay
First Poster
Opties

Ik heb wat vragen over Gear Manager voor iOS:

-Wanneer is de SOS functionaliteit beschikbaar?
-Wanneer is de app Here WeGo beschikbaar? Ik kan 'm niet vinden in de app sectie van Gear Manager.

-Wanneer is de app Spotify beschikbaar? Ik kan 'm niet vinden in de app sectie van Gear Manager.

-Wanneer is de app Find My Car beschikbaar? Ik kan 'm niet vinden in de app sectie van Gear Manager.

0 Likes
Davey
Helping Hand
Opties

Hi BanRay,

 

Wanneer de aangegeven apps precies uitkomen is nog niet bekend. Hopelijk zo snel mogelijk ;)
Doet de SOS-functionaliteit het nu wel? Let me know!

________________________________

“If opportunity doesn't knock, build a door”


---------
Signature-S10
0 Likes
BanRay
First Poster
Opties
Ik snap de vraag "Doet de SOS-functionaliteit het nu wel" niet. Deze functionaliteit zit momenteel NIET in de Gear Manager voor iOS. Dus hoe kan ik dit dan instellen?

Ik wacht met smart op een nieuwe versie van Gear Manager voor iOS, met hopelijk veel verbeteringen: ondersteuning GPS/kaarten, SOS-functionaliteit zoals op Android, meer apps (evt ook betaald), reageren op notificaties (bijv versturen bericht),...
0 Likes
Davey
Helping Hand
Opties

Ik vroeg mij gewoon af of het nu onderhand wel verwerkt is in de IOS gear app. Blijkbaar dus niet! Het staat inderdaad nog in de kinderschoenen. Houd onze kanalen goed in de gaten. Ik hoop dat ze snel een update uitrollen!

 

________________________________

“If opportunity doesn't knock, build a door”


---------
Signature-S10
0 Likes
Joyce1
First Poster
Opties
Ik heb een vraagje over de combi Gear S2 en de iOS-app: ik wil graag een Samsung Gear Fit 2 kopen. Om mijn activiteit te checken natuurlijk, maar vooral ook vanwege de sleeptracking optie. Alleen: ik lees her en der dat die optie er niet op zit, op de Gear S2, of dat hij niet ondersteund wordt door de iOS-app (en ik heb een iPhone). Voordat ik hem koop wil ik dus zeker weten dat a) hij inderdaad ook mijn slaap trackt en b) ik via de iOS app alle gegevens kan inzien. Kunnen jullie duidelijkheid bieden?
0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi Joyce1, de Gear Fit 2 is inderdaad compatible met iOS. Je kunt de Gear Fit app downloaden in de App Store. Verder raad ik je aan om de handleiding te bekijken om te zien of de Gear Fit2 exact doet wat jij zoekt. De slaapduur wordt sowieso getrackt!

 

Mocht je nog specifiekere vragen hebben, dan mag je die natuurlijk stellen en dan zoek ik het voor je uit.


-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
CvO
First Poster
Opties

Wie heeft er nog meer problemen met de Samsung Gear S3 ? ik heb nl wel verbinding met mijn Iphone S6 via Bluetooth en Wifi in huis, maar tijdens het downloaden van bv Apps of Watch Faces heb ik blijkbaar geen verbinding en krijg ik een foutmelding kontroleer je netwerkinstellingen. het volgende probleem is als de App Sgear geen verbinding meer heeft met het horloge moet ik het horloge eerst resetten en opnieuw aanmelden bij de App, beetje vreemd.

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Wat gek, heb je na het resetten dezelfde problemen CvO? ^Lot


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes