Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch SM-R810 stop hartslag en trap registratie regelmatig

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2019 09:36 AM)
1231 Weergaven
JvSanten
Pioneer
Opties

Ik heb pas een Galaxy Watch SM-R810 in bezit. Ik heb de hartslag registratie op 10 minuten staan maar soms registreert hij een 1 uur (of langer niet). Ook registratie van trappen lopen gaat niet altijd goed. Ik werk in een gebouw met 26 verdiepingen en loop regelmatig van de 21e naar de begane grond. Bij elke 3 meter traplopen zou de teller met 1 moeten ophogen, maar soms telt hij niets soms 3 soms 4 trappen. Enig idee? Hij is voorzien van de laatste firmware versie R810XXU1BRK3 (december 2018)

0 Likes
17 Antwoorden
Folk
First Poster
Opties
Ik heb gemerkt dat wanneer de wifi uit staat er helemaal geen trappen geteld worden... Kan het met het wifi signaal in het trappenhuis te maken hebben?
0 Likes
JvSanten
Pioneer
Opties

Ik heb er net opgelet toen ik weer 21 verdiepingen naar beneden ben gaan lopen. Wifi volle sterkte. Ik heb ook op de hoogte meter en barometer gelet en die werkten beiden, maar er is geen 1 trap geregistreerd tevens is mijn hartslag in die periode niet geregistreerd en die heb ik sinds gisteren op continue staan ipv 10 minuten. 

 

 

0 Likes
_Kris_
Apprentice
Opties

Voor wat dat het waard is... :  heb dezelfde problemen met hartslag: regelmatig geen registratie. Heb nu factory reset gedaan (1), alle auto-detectie van aktiviteiten afgezet (2), en via Samsung online support de raad gekregen om de wear app op GSM opnieuw te installeren (3). (1) en (2) maken geen verschil. Voor (3) heb ik net een kort hartslag testje met trappen lopen gedaan en dat verliep prima: hartslag registreerde piek correct - voor de eerste keer sinds aankoop. Straks verder testen, maar ben benieuwd of (3) werkt op langere termijn...

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@JvSanten @Folk @_Kris_ Balen dat jullie allemaal hetzelfde probleem ervaren 😞 Hebben jullie al eens geprobeerd om de Galaxy Watch te resetten? Het lijkt op een softwarefout welke hersteld moet worden.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
_Kris_
Apprentice
Opties

yep - watch gereset en alle auto-detectie afgezet. Ook SAMSUNG gear app op GSM gereset op aanraden van online suppoprt. Niets helpt. Horloge gaat nu voor 2e keer naar service center (heb eerder al een nieuw moederbord gekregen).

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@_Kris_ Ah oké, duidelijk.. Hopelijk is een reparatie de permanente oplossing!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
JvSanten
Pioneer
Opties

Hopelijk komt Samsung met een serieuze oplossing. Iedereen klaagt over dezelfde problemen. De USA community staat vol met topics over de stappen teller, trappen teller en andere issues. Hopelijk is het een software issue en geen hardware issue.

 

Is er zicht op een nieuwe firmware release?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@JvSanten het zou heel goed een softwareprobleem kunnen zijn! Ik kan niet duidelijk aangeven of/wanneer er een nieuwe update komt.. Dat zal echt afwachten zijn.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
_Kris_
Apprentice
Opties

Er zou gisteren een firmware update uitgekompen zijn (https://www.sammobile.com/2019/01/24/galaxy-watch-updates-regular-lte-variants/) met als aanpassing: "improved HR reliability". Mijn horloge komt na de middag pas aan na reparatie. Ik hoop dat ze ofwel meer hebben gedaan dan deze firmware update of dat ze, na installatie er van, een grondige test hebben gedaan om te zien of alles stabiel is.

 

Iemand al ervaring met deze firmware update? Valt HR nog altijd regelmatig uit?

 

 

 

0 Likes