Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch SM-R810 stop hartslag en trap registratie regelmatig

(Onderwerp aangemaakt op: 15-01-2019 06:44 PM)
1592 Weergaven
JvSanten
Pioneer
Opties

Ik heb pas een Galaxy Watch SM-R810 in bezit. Ik heb de hartslag registratie op 10 minuten staan maar soms registreert hij een 1 uur (of langer niet). Ook registratie van trappen lopen gaat niet altijd goed. Ik werk in een gebouw met 26 verdiepingen en loop regelmatig van de 21e naar de begane grond. Bij elke 3 meter traplopen zou de teller met 1 moeten ophogen, maar soms telt hij niets soms 3 soms 4 trappen. Enig idee? Hij is voorzien van de laatste firmware versie R810XXU1BRK3 (december 2018)

0 Likes
17 Antwoorden
JvSanten
Pioneer
Opties

Net gekeken, maar ik krijg de melding dat il al de meest recente software gebruik, firmware staat nog niet op de servers waar ik verbinding mee maak waarschijnlijk. 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@_Kris_ @JvSanten mocht er nog geen update zijn, dan kun je 't altijd bij een servicepunt proberen. Daar hebben ze de mogelijkheid om de Galaxy Watch te flashen. Vergeet dan geen aankoopbon en ID mee te nemen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
_Kris_
Apprentice
Opties

merci Tim!

Ik ben hiervoor al naar een service punt geweest waar ze Galaxy Watch service doen. Ze hebben me daar echter teruggestuurd omdat ze geen software service doen. Best dus sowieso eerst even bellen voor je langs een service punt gaat - op de Samsung BE website staat er jammer genoeg niet genoeg informatie hierover.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@_Kris_ ah oké, in dat geval zal 't dan toch wachten zijn op een eventuele nieuwe update of je kunt de Watch aanmelden voor reparatie.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
JvSanten
Pioneer
Opties

Eergisteren eindelijk de firmware update binnen gekregen. Helaas zijn de issues met de trap registratie niet opgelost. Sterker nog, de hoogte meter werkt ook niet meer goed. Nu thuis zou ik op -12m hoogte zitten, op het werk, 21e verdieping zat ik 6m hoog. 

0 Likes
Liv80
First Poster
Opties

Hallo,

 

Ik wou even weten of de problemen met de hartslagmeter en stappenteller opgelost zijn onderstussen.  Ik twijfel tussen Garmin en Samsung en als deze problemen er nog steeds zijn, is mijn keuze rap gemaakt.  Dit zijn voor mij twee van de belangrijkste functies...

 

Alvast bedankt voor jullie reactie,

groetjes, Lieve

0 Likes
AdriaanV
Pathfinder
Opties
Ik heb zelf een Galaxy Watch Active, maar heb geen last van deze problemen. Wat betreft je keuze tussen Garmin en Samsung. Als je vooral goede inzichten wilt over je sportresultaten is Garmin voor gevorderden beter; nauwkeurigere resultaten en metertjes. Maar als je gemiddelde nauwkeurigheid wilt is Samsung meer dan genoeg. Bovendien een stuk goedkoper. 😃
0 Likes
Liv80
First Poster
Opties

Ok, dankjewel voor je antwoord! :smiling-face:

0 Likes