Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

GPS en hartslagmeter werken niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 15-01-2019 11:29 AM)
416 Weergaven
Jan12d
First Poster
Opties

Ik heb nu een maand mijn Galaxy Watch 46 en vanaf het begin werkt de hartslagmeter niet goed en sinds een week nu ook de GPS niet naar behoren. ik heb het toestel al een keer opnieuw opgestart.

hebben jullie andere tips voor mij.

Alvast bedankt,

Jan

0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Jan12d,

 

 

Wat voor issues ervaar je met de GPS?

 

Een aantal tips om de accuraatheid van de hartslagmeter te verbeteren:

 

rsz-846676
0 Likes
Jan12d
First Poster
Opties

Dank voor de reactie,

 

Als ik een activiteit (rennen, wandelen) start dan duurt het nu wel minuten voordat hij mijn locatie heeft gevonden. Hij blijft dan zoeken naar het GPS signaal.

Met vriendelijke groet,

Jan

0 Likes
rendanza
Apprentice
Opties

Ik heb precies dit probleem.

Al verschillende dingen geprobeerd:
opnieuw koppelen aan de telefoon.

fabrieksinstellingen.

verschillende gps standen geprobeerd.

sommige apps na de fabrieksherstel nog niet geupdate

alle apps juist wel geupdate.

 

 

sterker nog vanmorgen heb ik over de hele fietstocht helemaal geen gps gehad.

0 Likes
Jan12d
First Poster
Opties

Gisteren weer het zelfde. Minuten wachten totdat de GPS uiteindelijk mijn locatie had gevonden, maar bij terugkomst van mijn hardloop training miste ik 7 van de 22 km. Daarna direct gebeld met Samsung (minuten in de wacht😏) advies was aanmelden voor ophaal service. Dat heb ik daarna dan ook gedaan. Wat ik niet goed begrijp is dat ik daar voor de vierde keer mijn gegevens in moest voeren (1 keer bij het aanmaken van een account 2 keer voor de cashback actie 3 keer voor de community) maar goed ik wacht nu al vanaf 3 uur op de ophaaldienst. Ik laat je weten of ze komen en hoe ik de Watch terug krijg. Baal er ontzetten van😡

0 Likes
rendanza
Apprentice
Opties

Heb een update... als je wifi uitschakeld op je mobiel en dus puur 4g hebt is de locatie binnen 30 seconde tot stand. Hij wijkt ten opzichte van de fysieke fietscomputer 80 meter op een afstand van 70km af dus erg acceptabel.

 

Dit was een kort antwoord zit op me mobiel maar ik zou zeggen probeer het

0 Likes
rendanza
Apprentice
Opties

Heb een update... als je wifi uitschakeld op je mobiel en dus puur 4g hebt is de locatie binnen 30 seconde tot stand. Hij wijkt ten opzichte van de fysieke fietscomputer 80 meter op een afstand van 70km af dus erg acceptabel.

 

Dit was een kort antwoord zit op me mobiel maar ik zou zeggen probeer het

 

 

Nu de rest even.

 

Het begon dat ik via de messenger su0port heb gesproken. Die begonnen bij het begin door eerst het horloge puur zonder telefoon (dus bluetooth uit) het moest laten doen. Dit ging direct al eigenlijk zonder problemen.

 

Vervolgens heeft support me erdoorheen geholpen door een reset van netwerkverbindingen te doen. Dit leverde weinig op pas na een 300 meter gaf die een signaal.

 

Toen ik weer terug liep deed hij het binnen 5 seconde.

Heb het samen gevat voor mezelf en conclusie zou wifi moeten zijn.

Dit kon support beamen de telefoon loopt een beetje te mieren wanneer er nog wel wifi 8s maar zwakker word en opeens moet het op 4g en kennelijk werkt dat niet top.

 

Heb nu 4 maal een stuk gefietst waarbij ik me wifi binnen al uitndeed en bij me fiets (niet overdekt) de training startte.. de gps was zonder overdrijven binnen 10seconde stabiel en alle andere keren ook.

 

Ik hoop echt dat je hier wat aan hebt mij heeft het flink geholpen (maar ik heb ook flink zitten vloeken op de watch) maar achteraf was het dus me telefoon of beter gezegd de wifi icm bluetooth device..

0 Likes
Jan12d
First Poster
Opties

Dankje, mijn Smart Watch is keurig voor de afgesproken tijd opgehaald en nu ter reparatie naar dr. Samsung.

0 Likes
Nancy2
Explorer
Opties

Ik heb precies dit probleem ook al een paar weken. Meestal meet hij het begin van de training niet op. Hartslag doet hij dan weer wel en dan weer niet. Soms meet hij een training maar geeft de gegevens weer niet door aan STRAVA (gekoppelde hardloopapp) en vanmorgen hield hij er helemaal spontaan  mee op om de run te meten. Wat is het advies?

0 Likes
Jan12d
First Poster
Opties

Dag Nancy,

 

Ik heb helaas geen goed advies. Mijn horloge is ter reparatie aangeboden bij Samsung, deze service is super allen het resultaat is droevig. Geen oplossing voor mijn problemen, GPS en hartslag werken nog steeds niet naar behoren.

 

Succes,

Jan

0 Likes