Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TimeShift op Samsung The Frame werkt nog steeds niet goed.

(Onderwerp aangemaakt op: 06-08-2018 10:50 AM)
513 Weergaven
PierreV
Journeyman
Opties

Vorige maand ook al eens contact gehad met de supportafdeling over TimeShift op mijn Samsung The Frame UE43LS003. Op mijn vorige Samsung kon je gewoon op de pauzetoets op de AB drukken, en TimeShift werd automatisch geactiveerd. Op mijn nieuwe 'TheFrame' werkt de pauzetoets alleen maar binnen apps, maar al je 'live'TV kijkt werkt hij gewoon niet. Via het knopje met de '4 gekleurde bolletjes' kom je in een menu waar je wél TimeShift kan activeren. Leuk allemaal, lijkt te werken, maar na een paar seconden verdwijnt het menu met de start/pauze knop!.  Als je vervolgens weer verder wilt met je gepauzeerde uitzending kan je dus nergens op klikken om deze weer te starten! De Play knop op de afstandsbediening werkt in dit geval ook niet.

53 Antwoorden
AxelE
First Poster
Opties

Hallo,

 

Ik heb deze draad met zeer grote interesse gelezen en was redelijk teleurgesteld dat er nog geen oplossing is gevonden. Ik heb zelf een QE65Q7FAM en ervaar hetzelfde probleem. Ik ben zeer benieuwd naar een oplossing.

0 Likes
PierreV
Journeyman
Opties
Ik ook........
0 Likes
AxelE
First Poster
Opties

Ik ben er inmiddels wel achter dat de functie gewoon werkt, maar dat de reactie van de TV op de play/pauze knop van de smartremote het probleem is. Deze reageert pas na een (willekeurig} aantal keer erop drukken en dan komt pas een rondje in beeld die te bedienen valt met de middelste ronde schijf en knop.

Het werkt dus wel, maar is verre van gebruiksvriendelijk. 

0 Likes
MichelC82
First Poster
Opties

Er is trouwens een workaround voor diegene die geen oude samsung ab hebben door de microfoonknop te gebruiken en ‘pause’ of ‘play’ te zeggen (op zn engels). Werkt bij mij perfect

0 Likes
PierreV
Journeyman
Opties
Kijk, dat zijn nog eens slimme/handige tips. Nog niet opgekomen. Eens testen als ik straks thuis ben van vakantie. 😉 Als het werkt zou dat voor mij een redelijke oplossing zijn. Thanks Michel!
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

@MichelC82 als dit voor iedereen werkt ben je echt een baas! Ik hoor graag van de rest of dit ook voor jullie een oplossing is. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Funky
First Poster
Opties

Hallo allemaal,

Heb zojuist een QE55Q7F gekocht en geïnstalleerd, heb exact hetzelde probleem als eerder vermeld.

Het probleem is veel breder dan alleen een enkel type TV, heb daarom een nieuwe draad gestart met als titel Timeshift Problemen buij LiveTV - Workarounds, zie:

https://eu.community.samsung.com/t5/TV-Audio/TimeShift-problemen-bij-LiveTV-Workarounds/m-p/622986

 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @Funky, wat vervelend om te horen 😞 heb je de tip van @MichelC82 al geprobeerd om het via de spraak functie te bedienen?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Funky
First Poster
Opties

Jazeker, en dat werkt een beetje.

systeem goed werkt met reageren op woord “play” en uiterst wisselvallig op het woord “pause”.

zie mijn nieuwe draad met workarounds rondom timeshift issues.

 

e.e.a. Doet natuurlijk niets af aan het feit dat Samsung een incorrect functionerend product levert en aan de lengte van de draad te zien al gedurende geruime tijd.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ik hoop dat ik daar verandering in kan brengen door jullie bevinding te blijven rapporteren en door te sturen naar de juiste mensen/afdelingen. Wat ik uiteraard ook net gedaan heb met je nieuwe post @Funky. Zodra ik hier een reactie op ontvang zal ik 'm direct hier delen.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes