Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung TV kan Bose Soundtouch 300 niet vinden via HDMI

(Onderwerp aangemaakt op: 08-11-2017 08:33 PM)
6141 Weergaven
Rutger86
First Poster
Opties

Onlangs heb ik een Bose Soundtouch 300 systeem gekocht in combinatie met een Samsung UE43KU6400. Bij de installatie accepteerde de TV het BOSE systeem via de ARC HDMI ingang. Sinds een paar dagen krijg ik geen geluid en herkent de TV het BOSE systeem niet. Bij geluidsinvoer (menu) ontbreekt de optie HDMI uitgang. Wat ik ook heb geprobeerd: Bose systeem opnieuw naar fabrieks instellingen; tv opnieuw geinstalleerd; power eraf dan eraan en HDMI-CEC/anyyet is ingeschakeld.  Ik kan hem wel koppelen met bluetooth maar het juist zo mooi dat het voorheen werkte met één afstandbediening. Daarnaast begrijp ik niet waarom de verbinding feitelijk niet tot stand komt. Iemand suggesties?

Alvast bedankt!

0 Likes
Spring naar oplossing
Kocak
Journeyman
Opties

Goedendag,

 

Mijn Samsung tv UE55MU7040 maakt sindskort geen verbinding meer via Arc Hdmi met de Bose Soundtouch 300. Graag jullie hulp. Wat kan hiervoor de reden zijn? ik wil mijn geluid bedienen met mijn samsung smart remote.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @Kocak, welkom op de Samsung Community! Heb je de rest van dit topic toevallig al doorgelezen? Ik zou namelijk graag horen welke software versie je hier ziet staan: Menu > Ondersteuning > Over deze TV. Een update zou zomaar eens verschil kunnen maken namelijk :smiling-face:

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Kocak
Journeyman
Opties

Forum heb ik al doorgelezen.

Mijn Softwareversie: T-KTMDEUC-1210.8 , BT-S.

Het rare is dat het voorheen wel deed en nu niet meer.

0 Likes
Arraudi
First Poster
Opties

Heb het Zélfde probleem eerst werkte die met HDMI arc nu vind hij die niet meer 😡  frustrerend ben al en paar dagen aan het proberen en googelen niets terug te vinden dat mijn probleem oplost

0 Likes
Arraudi
First Poster
Opties

Heb het Zélfde probleem eerst werkte die met HDMI arc nu vind hij die niet meer frustrerend ben al en paar dagen aan het proberen en googelen niets terug te vinden dat mijn probleem oplost

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

@Kocak en @Arraudi, hebben jullie ook al geprobeerd de TV terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Dit kan je hier doen: Menu > Ondersteuning > Zelfdiagnose > Resetten. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Arraudi
First Poster
Opties

Ja dat heb ik gisteren gedaan met behulp van Samsung  ondersteuning andere HDMI kabel, ander HDMI ingang niets helpt.

Vandaag tussen 18u en 21u gaat er iemand van Samsung ondersteuning mij bellen en mij tv van op afstand overnemen. Maar die van Samsung zei al heeft die er voor gewerkt we gandereren niet dat  die op Marc blijft werken.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Het gaat hier inderdaad wel om 2 producten van 2 verschillende fabrikanten die beide hun eigen software leveren, mocht een software verschil dit veroorzaken dan kan m'n collega dit hoogstwaarschijnlijk niet oplossen inderdaad. Maar we kunnen er zo op z'n minst achterkomen wat nu precies de stoorzender is. Hoe dan ook, ben ik heel benieuwd naar de uitkomst van de afspraak vanavond.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Arraudi
First Poster
Opties

Beste 

Je WAS benieuwd  naar de afspraak van deze avond ? Ik heb gewacht tot 20:50u ( om niet eerder te bellen en de lastige klant te spelen ) ben er speciaal  voor thuis gebleven al vanaf 18u, heb toen gebeld met en zeer vriendelijke man die toch zijn best deed om mij toch te helpen omdat er werd beweerd dat ze mij hebben gebeld wat zeker niet het geval was. Mijn gsm had ik bij mij ik had netwerk mijn gsm stond aan ik was niet in gesprek en al was ik in gesprek da krijg ik en 2de lijn en toch beweerd de persoon mij te hebben gebeld. Morgen terug en afspraak gemaakt van 14u tot 16u. Ben je nog benieuw naar de uitkomst ik ook . Groeten

0 Likes
Arraudi
First Poster
Opties
Beste

Je WAS benieuwd naar de afspraak van deze avond ? Ik heb gewacht tot 20:50u ( om niet eerder te bellen en de lastige klant te spelen ) ben er speciaal voor thuis gebleven al vanaf 18u, heb toen gebeld met en zeer vriendelijke man die toch zijn best deed om mij toch te helpen omdat er werd beweerd dat ze mij hebben gebeld wat zeker niet het geval was. Mijn gsm had ik bij mij ik had netwerk mijn gsm stond aan ik was niet in gesprek en al was ik in gesprek da krijg ik en 2de lijn en toch beweerd de persoon mij te hebben gebeld. Morgen terug en afspraak gemaakt van 14u tot 16u. Ben je nog benieuw naar de uitkomst ik ook . Groeten
0 Likes