Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback - doos weggegooid

(Onderwerp aangemaakt op: 26-12-2018 03:56 PM)
1781 Weergaven
GBlima
First Poster
Opties

Beste Samsung, ik heb 13 december via Mediamarkt een qled smart TV gekocht, de 55Q9FN, een geweldig tv, en een leuke actie van Samsung, ik zou namelijk 400 euro terug kunnen krijgen, maar wat blijkt.. Je moet ook de originele streepjescode met het serienummer van de verpakking opsturen. Ik heb jammer genoeg na het uitpakken, de enorme doos gewoon weggegooid. De cashback voorwaarden heb ik niet van te voren gelezen, dat las ik tijdens de aanmelding, wat ik moest uitprinten en opsturen. Ik heb een aankoopbon, met de betreffende TV die in aanmerking komt, met datum en al erop, dus er is een bewijs dat ik de TV binnen de actieperiode heb gekocht en dat het om de 55Q9FN gaat, de codes staan achter de TV. Heb wel het boekje en de garantiebewijs, naast de bonnetje. Nu is de vraag wat ik kan doen, om daarvoor in aanmerking te komen? Alvast bedankt. Mvg, Gary Blima

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Henkwieanders, goedemorgen.

 

Om mee te kunnen doen aan een promotie dien je te voldoen aan de voorwaarden die hiervoor zijn opgesteld. In de voorwaarden staat duidelijk aangegeven dat de streepjes code ook uitgeknipt dient te zijn alvorens je de foto instuurt 😇 Mocht de aanvraag worden afgewezen vanwege een verkeerde foto, stuur ons dan een berichtje met je registratie nummer dan zoeken we je gegevens erbij en kijk ik met je mee. We gaan dan kijken wat de mogelijkheden zijn zodat je alsnog deel kan nemen aan de betreffende promotie.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @GBlima, Gary,

 

Eerst gefeliciteerd met je nieuwe tv, maar toch slecht nieuws.

 

Bij deze promotie is de doos écht verplicht, dit vanwege fraudegevoeligheid.

De bon etc. zegt namelijk niet genoeg, aangezien je de tv zo weer kan inleveren bij de winkel en toch kan registreren.

Bij het uitknippen van de sticker op de doos kunnen wij zeker stellen dat je 'm niet meer terugbrengt en als je dit wel doet, dan kan niemand anders met deze tv registreren.

Het serienummer is uniek, maar desondanks kun je 'm dan na registratie weer terugbrengen naar de winkel.

Hoe kunnen wij daadwerkelijk controleren of jij de doos nog hebt? Vevelend, maar het is niet anders.

En je ben overigens niet de eerste die dit overkomt..


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
TV-MAN
Navigator
Opties

Vind dat het de laaste maanden best wel vaak raak is met mensen die de doos al wegooien voor dat ze de actie voorwaarde heben gelezen. Ik begrijp heel goed dat mensen hier enorm van baalen. Ze zien maar eventjes 400 euro in rook opgaan echt dood zonde. Maar het is echt wel eigen schuld dikke bult. Maar zou het toch niet beter zijn als samsung die streepjes code in de doos doet in de vrom van een pasje waar de gevens op staan en dat je deze moet opsturen. Dan hoef je een niks uit te knipen en twee dan kunen problemen zo als het te vroeg weggooien van de doos worden voorkomen.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

@TV-MAN,

Vooropgesteld: ik begrijp ook heel goed dat mensen daarvan balen, maar zoals je zelf al zegt: het is wel eigen schuld, dikke bult. Mensen hebben toch een eigen verantwoordelijkheid voor het doorlezen van de voorwaarden als ze aan een actie mee willen doen, en dit is dan maar een dure les om dat te leren. Als er een pasje bij zit zul je ook altijd mensen hebben die de papierwinkel inclusief pasje al bij het oud papier hebben gegooid, maar nog belangrijker: je hebt ook nog de kans dat de winkel het niet opmerkt wanneer een pasje er niet terug bij zit wanneer de tv wordt teruggestuurd. Dit blijft zo helaas fraudegevoelig. In de praktijk is gebleken dat een uitsnede van de streepjescode op dit moment toch de enige effectieve manier is om fraude tegen te gaan. 


kevin-sig
TV-MAN
Navigator
Opties

Je hebt gelijk een uitsnede van de streepjescode is inderdaad de beste manier om fraude tegen tegaan. Maar wat we niet moeten vergeten is dat dit voor samsung avonrechts kan werken. GBlima zou door dit gedoe ondanks dat het zijn fout is hierdoor kunnen besluiten om in de toekomst geen samsung produkten meer te willen kopen hierdoor. Dat moet samsung ook niet willen als ze slim zijn. En ze maken mij niet wijs dat deze persoon niet kan aantonen dat hij deze tv niet gekocht heeft. Ze zegen wel eens regels zijn regels maar dat wilt niet zeggen dat er niet flexibel mee omgegaan kan worden. Dat gezegd hebbende begrijp samsung van de andere kant wel. niet iedreen is namelijk van goede trouw en ik snap heel goed dat zei alles klopend willen heben voor dat zei overgaan op uitbetaaling van de 400 euro Cashback. Maar het is en blijft een zeer bittre pil voor consumeten die deze fout maken. Wat ik samsung wel als tip mee geef in het kandervoorkomen is beter dan genezen. Is dat zei mensen extra moeten waarschuwen in hun actie voorwaarde. Zet aub ook op de doos voor de zekerhied dat de streepjes code altijd moeten worden uitgeknipt en bewaard moet worden. Geef ook verkopers in tv zaken extra instructies dat zei mensen er op moeten attenderen dat zei de doos niet meteen weg moeten gooien. 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik begrijp dat absoluut, TV-MAN. Ik heb het ook doorgegeven, maar voor nu wordt toch aangegeven dat dit zo blijft voor de betreffende promotie. De reden zal zijn dat er teveel fraude is gepleegd, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Doorson
First Poster
Opties

QULED TV The Frame 65 inch. aankoop 9 okt.2020

 

Heb dan deze keer het geluk dat ik de doos niet heb weggegooid, maar ooo wat een gedoe allemaal. Moet onderstaand verhaal toch even kwijt nu ik dit allemaal lees.

 

Bij deze de aangeleverde codes die jullie vragen en die ik kon vinden op de doos, binnen in de doos, zoals jullie beweren is echter geen code te vinden.

Wel aan de buitenkant, dus aangeleverd zie bijlage.

Hoop dat dit voldoende is, heb recensies gelezen van  heel wat klanten tot eindeloos moeten bellen en gegevens moeten mailen.

Om te krijgen waar ze recht op hebben, zoals een lijst voor The Frame QULED TV 65 inch en Cashback.

Hoop erop dat mij dit niet overkomt, of gaat overkomen. Heb alles naar waarheid aangeleverd.

 

Heb deze TV online gekocht aan de hand van de site waar hij op stond, dus cashback  en een zwarte lijst die niet bij de levering zat, heel vervelend en onzorgvuldig.

Heb heel veel contact gezocht, maar telkens van het kasje naar de muur. Ik heb echter het gevoel gehad dat dit bewust was, zodat ik af zou haken.

Heb nu alle gegevens ingevuld om dit van jullie te kunnen ontvangen. Heb zelfs foto’s van de site en actie bijgevoegd in de vorige mail.

 

Daar komt nog eens bij dat 2 ½ de tv in het bezit deze het al niet meer deed, weer veel heen en weer gebeld.

Monteur is vandaag geweest en heeft het defect niet kunnen oplossen, dus nu weer wachten tot as donderdag 19 nov.

DMCL42019546

 

Heb over deze tv al ruim 10x moeten bellen.

Hoop dat wij dit alles nu op een goedmanier kunnen afronden.

Ben echt heel erg ontevreden………

 

Met vriendelijke groet,

E.Doorson

 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Doorson.

 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder. 

 

Het is natuurlijk niet fijn als de nieuwe aanwinst niet helemaal goed blijkt te werken, ik begrijp dat er donderdag een monteur bij je langskomt om dit te verhelpen.

Via onze website kun je je registreren voor de promotie van the Frame, je ontvangt in de mailbox een deelnamebevestiging. Heb je deze ook gezien?

 

Als je mij een privéberichtje stuurt met je e-mailadres en registratienummer dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

 

Groeten,

Martijn

 

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Doorson
First Poster
Opties

Dag Martijn,

Heb inderdaad nog geen promotie deelnamebevestiging van jullie ontvangen.

Jij vroeg om mijn registratienr; dit is -

en mijn mailadres deze is: -

Deze actie heb ik nu 5 x gedaan, krijg telkens een foutmelding, zeer lastig dus.

Met vriendelijke groet,

Erol Doorson

 

0 Likes
Doorson
First Poster
Opties

nu zie ik dat hij is aangekomen, gelukkig............pff

Erol Doorson

0 Likes