Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback actie,

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2024 09:30 PM)
226 Weergaven
luktookniet
Apprentice
Opties
Waar kan ik terecht met vragen over een afgekeurde cashback actie? Via messenger verloopt de communicatie niet optimaal. 
0 Likes
9 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @luktookniet ,

Je bent hier op de goede plek.
Zou je je registratienummer willen posten?
Dan kan er naar gekeken worden.

signatureee
Groet, Dick

luktookniet
Apprentice
Opties
Dag Dick,
Ik heb er 2, nadat de eerste registratie is afgekeurd omdat ik onze beide namen bij het bankrekeningnummer genoteerd had, kreeg ik via messenger het advies om met een ander e- mail adres opnieuw een aanvraag in te dienen. Het eerste registratienummer is NLD12489881SVRH op naam van A. Goksen. Het tweede registratienummer is NLD12520346LKBY op mijn naam, J. de Roo. Ik heb de tweede aanvraag op mijn naam gedaan, misschien was dat voor de behandeling ook niet handig, maar de televisie is voor ons beide en we wonen op het zelfde adres en gebruiken hetzelfde bankrekeningnummer. Hopelijk kun je ons verder helpen.
Groet Jessica
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @luktookniet , Jessica,

Thanks! Onze Community Manager gaat dit oppakken.

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

luktookniet
Apprentice
Opties
Dag Dick,

Dat is mooi, enig idee wanneer ik er iets over krijg te horen?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @luktookniet , Jessica,

Ik kan helaas niet in zijn agenda kijken.
Ik houd het voor je in de gaten..

signatureee
Groet, Dick

luktookniet
Apprentice
Opties
Dag Dick,
Dat snap ik natuurlijk.. maar ik dacht misschien hebben jullie bepaalde servicenormen waar ik rekening mee kan houden. Maar ik wacht het wel af.. bedankt voor zover.
Groet Jessica
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @luktookniet,

Bedankt voor jouw gegevens. Volgens de betreffende afdeling is het serienummer van de televisie al een keer gebruikt door een andere klant. Dit gaat namelijk om een televisie die bij jouw winkel van aankoop retour was gegaan voor een andere klant en het waarschijnlijk daarna aan jou was verkocht. Hierdoor kunnen we niet op dezelfde serienummer nog een keer de promotie naar een andere klant doorzetten. Er wordt aangeraden om de winkel van aankoop te benaderen hierover.

Met groet,

Ajay

Community Manager
luktookniet
Apprentice
Opties
Dag, dat heb ik gedaan op 19 januari, zij hebben een mail naar jullie doorgestuurd hierover als het goed is. Maar wat kunnen zij dan voor mij betekenen of doen?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie luktookniet,

Omdat we een paar maanden terug een uitbetaling van de Cashback hadden naar de klant die jouw tv als eerste in bezit had kunnen we de uitbetaling niet nog een keer uitvoeren. Wellicht kan de winkel jou misschien tegemoet komen met een cashback of een coulance?

Met goet,

Ajay

Community Manager