Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback - doos weggegooid

(Onderwerp aangemaakt op: 26-12-2018 03:56 PM)
1795 Weergaven
GBlima
First Poster
Opties

Beste Samsung, ik heb 13 december via Mediamarkt een qled smart TV gekocht, de 55Q9FN, een geweldig tv, en een leuke actie van Samsung, ik zou namelijk 400 euro terug kunnen krijgen, maar wat blijkt.. Je moet ook de originele streepjescode met het serienummer van de verpakking opsturen. Ik heb jammer genoeg na het uitpakken, de enorme doos gewoon weggegooid. De cashback voorwaarden heb ik niet van te voren gelezen, dat las ik tijdens de aanmelding, wat ik moest uitprinten en opsturen. Ik heb een aankoopbon, met de betreffende TV die in aanmerking komt, met datum en al erop, dus er is een bewijs dat ik de TV binnen de actieperiode heb gekocht en dat het om de 55Q9FN gaat, de codes staan achter de TV. Heb wel het boekje en de garantiebewijs, naast de bonnetje. Nu is de vraag wat ik kan doen, om daarvoor in aanmerking te komen? Alvast bedankt. Mvg, Gary Blima

0 Likes
Spring naar oplossing
21 Antwoorden
Henkwieanders
First Poster
Opties
Samsung flikt het ook als je de streepjescode op de doos wèl instuurt. Daarna gooi je die doos dus weg en ben je alsnog de sjaak.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Henkwieanders, goedemorgen.

 

Om mee te kunnen doen aan een promotie dien je te voldoen aan de voorwaarden die hiervoor zijn opgesteld. In de voorwaarden staat duidelijk aangegeven dat de streepjes code ook uitgeknipt dient te zijn alvorens je de foto instuurt 😇 Mocht de aanvraag worden afgewezen vanwege een verkeerde foto, stuur ons dan een berichtje met je registratie nummer dan zoeken we je gegevens erbij en kijk ik met je mee. We gaan dan kijken wat de mogelijkheden zijn zodat je alsnog deel kan nemen aan de betreffende promotie.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200