Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

BLuetooth koptelefoon wordt herkend door Samsung tv maar wil niet koppelen

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2018 01:57 PM)
3225 Weergaven
wiersmaj
Student
Opties

 Mijn Samsung UE43MU6100 herkent mijn Nura koptelefoon in de bluetooth luisprekerlijst

Als ik vervolgens op "koppelen nodig" druk , gaat er een balkje "Koppelen en verbinden" lopen.

Na een tijdje wachten verdwijnt dit balkje en is mijn koptelefoon niet gekoppeld.

Weet iemand hoe ik mijn kopelefoon kan koppelen?,

 

Alvast bedankt, John

 

0 Likes
wiersmaj
Student
Opties

Beste JoeriS,

 

Ik heb ondertussen de beschikking over een Beats solo 3, ook deze wordt herkend maar wil niet koppelen.

Staat deze in de lijst als een compatibele koptelefoon?IMG_6616[1].JPG

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee John, ik heb inderdaad een lijst met koptelefoons die sowieso compatibel zouden moeten zijn, en van Beats heb ik daar alleen de "Dr.Dre Wireless" en de "Powerbeats4 Wireless" staan.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
wiersmaj
Student
Opties

Beste Joeri,

 

Ik ben ondertussen naar de mediamarkt geweest en daar wilde mijn solo 3 wel koppelen op dezelfde TV.

Vervolgens met mijn TV naar de Mediamarkt gegaan, en daar wilde hij dus ook koppelen.

Het lijkt erop dat ik een stoorzender in de omgeving heb.

Mijn solo 3 wil nu wel koppelen, hij staat in het geheugen van de televisie.

Bedankt voor het meedenken,

 

John

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Wauw, in ieder geval super bedankt voor je uitgebreide test! Dat geeft een hoop meer info inderdaad. Zou je eens naar je modem willen kijken? Wellicht dat het 'm daar in zit. Als die ingesteld staat op 2,4 Ghz Wifi kan die inderdaad Bluetooth verstoren aangezien dit op praktisch dezelfde frequentie zit. Als je modem het ondersteunt zou je kunnen kijken of het beter werkt als je 'm op 5,0 Ghz zet.. Of verder weg van je TV. Helpt dat?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
wiersmaj
Student
Opties

Beste Joeri,

 

Dat had ik al geprobeerd. Ik heb getest met een uitgezette modem en de televisie 8 meter van de modem vandaan.

Beide zonder succes.

 

John

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Oh wat stom, Ik krijg in m'n systeem je berichten ingeklapt weergegeven en was vergeten die post verder te openen. Dat is inderdaad al een gepasseerd station.. Staat je TV toevallig tegen een muur die grenst aan je buren? Als zij hun modem aan de andere kant hebben staan, zou dit ook een oorzaak kunnen zijn. Aangezien je je TV bij de Mediamarkt hebt kunnen testen, is het een optie om de TV in een andere kamer te testen?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Richpu
Journeyman
Opties

Hallo, 

 

Ik heb het zelfde probleem met mijn bluetooth sony hoofdtelefoon wh-ch500 gehad. Mijn oplossing was om het te koppelen apperaat eerst zelf te ressetten, dat kan je terug vinden in de beschrijving/handleiding van het apparaat.

Omdat mijn hoofdtelefoon eerst gekoppeld was met mijn mobiletelefoon, lukte het niet om deze te koppelen met mijn samsung smart tv. Na een reset van mijn sony hoofdtelefoon lukte het koppelen wel. Messchien als je dit zou doen lukt het koppelen wel.

 

vriendelijke groet Richard

 

 

JoeriS
Mastermind
Opties

Bedankt voor de tip @Richpu! Werkt dit ook voor jouw koptelefoon @wiersmaj?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
heoudsho
First Poster
Opties

Ik sluit even aan op dit onderwerp.

Mijn probleem is dat ik mijn Dr. Beats Solo 3 koptelefoon op geen van mijn Samsung 7 serie TV's kan koppelen.

Het is mij bij 1 TV eens gelukt, maar nadat ik gisteren een Shure BT koptelefoon op deze TV heb aangemeld nadat ik eerst de Dr. Beats Solo uit het Samsung menu heb verwijderd, kan ik met geen mogelijkheid mijn Dr. Beats Solo 3 meer gekoppeld krijgen, ik heb wel de  BT Shure eerst uit het menu verwijderd.

Ik heb de TV al gereset, de koptelefoon gereset, maar zonder enig reslutaat.

Ik heb overigens 2 stuks Dr. Beats Solo 3 koptelfoons en geen van beiden wil koppelen met een van de Samsung 7 serie TV's.(?)

Weet iemand misschien hier een oplossing voor?

Henk Oudshoorn

0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

Is mij ook nooit gelukt, apple trackpad, muis, toetsenbord en earpods lukken allemaal niet op de Q9.

 

 

0 Likes