Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

65KS8000 Clouding, wat doen?

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2017 03:26 PM)
3116 Weergaven
TiEcs
Explorer
Opties

Ik heb al sinds het begin last van clouding.

Model 65KS8000, aankoop 02/01/2017

FW 1208.2

 

Echter dacht ik  dat dit weg zou gaan, maar ik heb er mij nu zo aan gestoort dat ik gaan opzoeken ben wat dit is.

Model 65KS8000, aankoop 02/01/2017, FW 1203.1

Aan de hand van volgende beelden, werd mijn vermoeden bevestigd: https://www.youtube.com/watch?v=aEsCprsVJaQ

3 Verticale banden, op het rechterdeel van het scherm. Toen ik van kort bij ging kijken zag ik aslof het scherm opgebouwd is uit 2 panelen. In het midden zit er een fijn lijntje dat anders is als de rest.

 

 

 

TV volledig gereset maar het blijft.

Dan maar wat foto's genomen, waar een 3 tal verticale strepen te zien zijn.

Ik heb er vooral last van als er bij lichte beelden (bvb lucht) gepanned wordt.

 

Is dit het moment om contact op te nemen met de verkoper, of kunnen jullie iets doen?

Onderstaande foto's zijn gemaakt met een Samsung NX300 op een statief

 

IMG_2555-2 (Large).jpgSAM_6195 (Large).JPGSAM_6220 (Large).JPGSAM_6200 (Large).JPGSAM_6188 (Large).JPGSAM_6191 (Large).JPGSAM_6198 (Large).JPGSAM_6190 (Large).JPGSAM_6210 (Large).JPGSAM_6193 (Large).JPG

0 Likes
Spring naar oplossing
BertDG
Explorer
Opties

Goed nieuws: Ik heb telefoon gehad van de technieker.

Slecht nieuws: Ik was aan de lijn

 

3 telefoontjes gehad tijdens mijn gesprek om 17h00 17h02 en 17h03.

Bericht beluisterd: Technieker die ingesproken had: Wij proberen u terug te bellen voor 18h, zoniet moeten we een nieuwe afspraak maken.

 

Zelf om 17h12 teruggebeld naar het nummer, maar daar kon men niets terug vinden. Toen ik zei dat het via de deze community geregeld werd, zei men dat het een andere dienst was en dat ik mij geen zorgen moest maken, ik zal wellicht tot 3x toe teruggebeld worden.

 

Wellicht heb ik mijn 3 pogingen verkeken, hihi.

Dus nu wachten op een nieuwe afspraak zeker ? 🐵

 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Die moet ik er dan wel opnieuw in zetten, maar da's geen probleem :smiling-face: ik begreep dat je morgen de hele dag beschikbaar bent, is er nog een specifiek tijdsvak (we plannen in vakken van 2 uur) dat je zeker weten niet met iemand anders aan de lijn hangt? :winking-face: Dan zet ik 'm daar voor je in.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
TiEcs
Explorer
Opties

Het is gezien mijn job, Market manager, niet mogelijk te garanderen dat ik gedurende 2u niet gebeld zal worden door mijn klanten. 

 

Als men daarintegen de mensen terug belt met 15 min tussen elke keer, dan is de kans veel groter dat men de mensen kan bereiken 😃

 

tussen 12 en 14 lijkt mij het beste

 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goed punt van de belpogingen, ik neem 'm mee :winking-face: dan gaan we voor morgen, tussen 12:00 en 14:00 u. Ik zal ook een link meesturen naar dit topic dat ze gelijk de foto's kunnen zien. Of je voor de vorm alsjeblieft ook die foto's op een USB Stick zou willen zetten, mochten m'n collega's het via je TV willen zien, dan is dat alvast in orde.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
BertDG
Explorer
Opties

14h30 En nog steeds wachtende.

 

14h45 Aha, het werkt om hier een bericht te posten. Ik heb een telefoontje gehad.
Ik moet tot maandag wachten. 🐵

 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goed dat je me dan nog aanport Bert, ik heb gelijk de afdeling gebeld en ze zijn door drukte enorm uitgelopen. Schijnbaar zaten er wat lastige cases bij, mijn excuus voor het wachten op niks. Ik heb wel gelijk de medewerker in kwestie mee laten kijken met de foto's hier op de Community om zo toch nog iets van nieuws te hebben, dan deel ik het hier maar mee..

 

Wat ons betreft lijkt het toch echt nog binnen specificaties te vallen, de beeldtest foto's zijn hierin leidend en hier kunnen we het euvel dan ook niet terugzien. Als je het echt graag wilt kan ik je alsnog in contact brengen met onze monteurs, maar als er eentje langskomt en die trekt dezelfde conclusie dan bestaat de kans dat het bezoek niet binnen garantie gerekend wordt aangezien er geen defect wordt geconstateerd. Dit bespaar ik je uiteraard liever maar zoals ik zei, ik kan (op eigen risico) een reparatie verzoek voor je indienen.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
BertDG
Explorer
Opties

Joeri,

 

Ik gebruik misschien de verkeerde terminologie.

Ik denk dat het Banding is wat je op de foto's ziet, vertikale strepen die een verschillende lichtheid/donkerheid hebben als de rest van het scherm.

 

Mag ik nogmaals vragen wat de spec hiervoor is?

Als de technieker een beslissing moet maken dan is dit toch op basis van een vastgelegde en meetbare specificatie met gedefinieerde meetonzekerheid (bovengrens / ondergrens) en niet op basis van een gevoel of emotie. Anders zou ik ook altijd zeggen dat iets binnen spec is, aangezien het och niet gedefineerd en meetbaar is?

 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ik snap je vraag Bert, toch heb ik zelf geen directe richtlijnen op papier staan hoe we dit soort beelden beoordelen. Het is aan mij om in te schatten wat de monteur te zien krijgt als die ervoor langs zou komen en of die het als een defect zal zien of niet. Dit doe ik toch meer op basis van ervaring en gevoel, als er letterlijke specificaties op papier bestaan hiervoor dan lijkt het me dat de monteurs hierover beschikken. Wellicht dat je daar nog naar kunt informeren bij onze service centra via www.selectro.nl 

 

Mocht je er echt van overtuigd zijn dat dit een defect is, of je mij dan een prive bericht wilt sturen (klik op m'n naam > bericht verzenden) met de volgende gegevens:

 

- je naam, telefoonnummer, email- en huisadres;

- serienummer van de TV;

- kopie van de aankoopbon;

- voorkeursdatum wat monteurs bezoek betreft.

 

Dan zorg ik dat een monteur hier contact over opneemt om de afspraak te bespreken en zo nodig definitief in te plannen.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
BertDG
Explorer
Opties

Joeri,

 

Thanks voor de feedback.

Ik zal jou een PM sturen

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Top :smiling-face: ik wacht 'm geduldig af!

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes