Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Volumeknop afstandsbediening

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2017 02:10 PM)
44349 Weergaven
Schiebas
Student
Opties

Kan iemand mij uitleggen hoe de volumeknop op de afstandsbediening werkt. Als ik erop druk krijg ik de toegankelijkheidsinstellingen of het geluid op de TV wordt helemaal gedempt, het lukt mij niet om het geluid harder of zachter te zetten met de afstandsbediening.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Schiebas
Student
Opties

Bedankt voor je reactie, ik ben er al uit. Ik drukte telkens op de knop, maar je moet de knop omhoog of omlaag duwen. Ik was zo gewend aan gewone toetsen, dat ik niet in de gaten had dat dat ook kon.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Welke tv heb je? Zou je eens een foto kunnen maken van de afstandsbediening?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Oplossing
Schiebas
Student
Opties

Bedankt voor je reactie, ik ben er al uit. Ik drukte telkens op de knop, maar je moet de knop omhoog of omlaag duwen. Ik was zo gewend aan gewone toetsen, dat ik niet in de gaten had dat dat ook kon.

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hey @Schiebas, goed dat je het zelf al hebt uitgevonden :smiling-face: Veel kijkplezier!


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
JansenM
First Poster
Opties
Afstandbediening spreekt elke keer geluid aan of uit of hoger. Hoe zet je die stem uit?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedenavond @JansenM ,

Je post in en topic uit 2017 en bovendien op Opgelost staat. Niet handig.
Je vermeldt ook geen gegevens van de tv 🤷‍♂️. Zou je een nieuw topic willen aanmaken?
Graag met de volgende gegevens:

  • De volledige Model Code van de tv. Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv. Graag incl. de letters XXN.
  • De huidige softwareversie van de tv. Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Een nieuw topic aanmaken doe je hier:

https://eu.community.samsung.com/t5/forums/postpage/board-id/nl-tv

signatureee
Groet, Dick