Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart Remote met ziggo

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2017 09:39 AM)
2019 Weergaven
BrianKoorn
First Poster
Opties

Goeiedag. Gisteren een Samsung smart tv aangeschaft. Model UE49MU6440  Installatie verliep allemaal vlekkeloos. De test voor volume en kanaal zoeken ging prima. Ziggo ook als bron voor tv automatisch gevonden.

Maar nu het volgende probleem. Als ik wil zappen  reageert de mediabox van ziggo niet. Er wordt niet van zender gewisseld. Het lichtje op de Samsung afstandsbediening brand wel maar er gebeurt niks. Al meerder keren de installatie van de tv herhaalt maar probleem blijft zich voordoen. Randapparatuur(Sony home cinema met blu-ray speler) wel te bedienen met smart remote.

Smart remote app op telefoon geïnstalleerd. Daar hetzelfde probleem. Alle functies qua menu en besturing werken. Alleen net als met de gewone afstandsbediening kan ik ook nu niet zappen. Heel apart.

Pas geleden de zelfde tv voor mijn ouders gekocht en geïnstalleerd. Geen klachten. Mijn ouders hebben KPN.

Dus hoop dat er een simpele oplossing voor is. Anders maar contact opnemen met helpdesk

0 Likes
6 Antwoorden
JohnAng
Voyager
Opties

Hi Brian, heb je nooit een reactie gekregen ? En/of is het al opgelost ? 

Wordt de Ziggo-box niet bediend met een eigen afstandbediening ?

0 Likes
JosGroenen
First Poster
Opties

ik heb hetzelfde probleem Gisteren de Samsung UE49MU7000 gekocht. installatie vlekkeloos, maar zappen via de ziggo mediabox werkt niet.

Heeft iemand een oplossing?

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @JosGroenen! Als de installatie allemaal goed ging zou je denken dat je er al bent, zou je voor de zekerheid willen controleren of Anynet aanstaat? Dit vind je hier: Menu > Algemeen Beheer > externe apparaten > Anynet+ (HDMI-CEC). 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
JosGroenen
First Poster
Opties

Hallo yoeri,

Anynet staat gewoon aan. Maar zappen gaat niet.

gr

jos

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Is er toevallig nog een instelling op je Ziggo box die we over het hoofd zien? Zoals @BrianKoorn aangaf werkt de afstandsbediening/TV wel met een Sony Bluray speler waardoor het lijkt alsof de fout niet aan de kant van de TV zit.. Maar dat moet dan nog blijken. Sowieso lijkt het me ook geen slecht idee om dit euvel bij Ziggo aan te geven, wellicht hebben zij het vaker gehoord.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Bink
First Poster
Opties

Beste Jos,

Heb jij al een oplossing gevonden? Wij zojuist een The Frame gekocht, zelfde probleem met de Ziggo Humax 

IRHD 5300C/NL. In principe loopt verder alles maar tussen kanalen zappen gaat niet.
Alvast bedankt,
Bink

0 Likes