Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

65KS8000 met Xbox One S: Frustraties ivm connectie

(Onderwerp aangemaakt op: 31-03-2017 08:59 PM)
2014 Weergaven
TiEcs
Explorer
Opties

Ik blijf maar problemen hebben met de connectie tussen de Xbox One S (XBOS) en de 65KS8000.

XBOS aangesloten via HDMI 1 op de TV.

Instellingen XBOS ingesteld op 4k, 10 bit paneel.

Instellingen Sammy HDMI UHD color op aan, alle bronnen.

 

Ik krijg enkel connectie als ik de XBOS 15 sec van de stroom haal om hem daarna terug op te starten.

Het booten duurt dan wat langer. Sammy geeft aan dat hij 4k beeld ontvangt (dmv op info te drukken)

BR 4K kijken, en hij geeft perfect aan dat er HDR content afgespeeld wordt.

 

Volgende dag een gewone XBOS opstarten, maar er gebeurd niets. Switchen tussen HDMI UHD color aan/uit en soms doet hij het dan weer, maar het controlescherm van de XBOS geeft slechts 1 groen vinkje bij het eerste lijntje, alle anderen staan op rood. 

Dan maar beiden uitzetten, stekker uit de XBOS, terug insteken, beiden opstarten, terug wat spelen met de instellingen HDMI UHD color aan/uit, en switchen tussen hdmi 1 en Telenet (hdmi 2), om hem toch maar terug op 4K te krijgen op de XBOS.

 

Maar sinds gisteren, geen beeld meer te krijgen. Via de AV receiver hoor ik wel de "tune" dat de XBOS opstart, en dat ik aangelogd wordt. Weer eens 30 min zitten klooien 🐵 (aan/uit, settings aanpassen, ...)

Maar niets werkt meer :o((

 

Ligt dit nu aan de TV of de XBOS ???

Wat moet ik doen? iemand advies?

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
TiEcs
Explorer
Opties

Jaimy schreef:

Ai, wat jammer dat de Hulp op Afstand ook niet goed gelukt is. Ik ben benieuwd of er nog wat uitkomt met betrekking tot de Xbox zelf!



Hey

hier nog wat feedback. 

Ik heb de Microsoft Xbox help desk gebeld en hier stelde men voor om een certified replacement toestel te sturen. Ik moest dan mijn toestel terug sturen in dezelfde verpakking en ik kan meedelen dat het probleem opgelost is. 

 

Nu schakelt alles vlot, 4K, 1080p, 1080i, enz ...

 

dus het was dan toch een xbox probleem en geen sammy prob. 

 

Iedereen bedankt voor de hulp. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey TiEcs, wat ontzettend fijn dat het nu opgelost is! Top dat je een nieuwe Xbox hebt kunnen krijgen en dat alles nu goed werkt 😄

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
18 Antwoorden
TiEcs
Explorer
Opties
PS: ik krijg altijd het venster: Geen signaal
0 Likes
TiEcs
Explorer
Opties
Net de fw upgrade naar 1168.2 gedaan, met aansluitend een reset gedaan.
xbox aangesloten, top, alles werkt. Dochter kijkt naar een BR die goed in 4k weergegeven wordt.
terug naar xbox menu, tv naar game mode gezet, ik wissel de schijf met forza game die hdr support heeft en opnieuw krijg ik het scherm: geen signaal hdmi.

In het menu heb ik nu hdmi uhd color op uit gezet, en plots is er beeld met de melding dat er hdr beeld wordt afgespeeld. Ik druk op info en ik zie 3840x2160/60p, dus met uhd op uit geeft hij nu toch 4k???

Ik begrijp er echt niet veel meer van.
0 Likes
Davey
Helping Hand
Opties

Hey TiEcs,

 

Hiervoor kunnen we het beste een "Hulp op Afstand" afspraak inplannen.

Op jouw toestemming loggen we dan in op je Smart Tv.

Wil je dat?

 

_________________________________
“If opportunity doesn't knock, build a door”


---------
Signature-S10
0 Likes
TiEcs
Explorer
Opties

Ja, ik denk dat dit een goed idee is.

Hoe spreken we dit concreet af?

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hi TiEcs,

 

Zou je een mailtje willen sturen naar facebook@samsung.nl met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, modelcode en serienummer van de tv, een aantal data en tijden waarop je zou kunnen en een linkje naar dit gesprek? Dan kan ik hem voor je inplannen!

Zou je ondertussen ook even kunnen kijken of je een pincode te zien of te horen krijgt via Menu > Ondersteuning > Extern beheer? Zo ja, weten we zeker dat we straks met je mee kunnen kijken :winking-face:


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
TiEcs
Explorer
Opties

Mailtje verstuurd

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Lot is er even niet, maar ik kan de afspraak voor je inplannen. Aangezien je vrijdag thuis werkt, zal ik hem ergens op die dag inplannen? 

 

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, en 6-9.

 

Let me know, dan plan ik de afspraak voor je in!

rsz-846676
0 Likes
TiEcs
Explorer
Opties

2-4 aub

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Alright, staat genoteerd.

 

Aanstaande vrijdag, tussen 2-4.

 

Succes!

rsz-846676
0 Likes