Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

65KS8000 Clouding, wat doen?

(Onderwerp aangemaakt op: 19-01-2018 05:59 PM)
2601 Weergaven
TiEcs
Explorer
Opties

Ik heb al sinds het begin last van clouding.

Model 65KS8000, aankoop 02/01/2017

FW 1208.2

 

Echter dacht ik  dat dit weg zou gaan, maar ik heb er mij nu zo aan gestoort dat ik gaan opzoeken ben wat dit is.

Model 65KS8000, aankoop 02/01/2017, FW 1203.1

Aan de hand van volgende beelden, werd mijn vermoeden bevestigd: https://www.youtube.com/watch?v=aEsCprsVJaQ

3 Verticale banden, op het rechterdeel van het scherm. Toen ik van kort bij ging kijken zag ik aslof het scherm opgebouwd is uit 2 panelen. In het midden zit er een fijn lijntje dat anders is als de rest.

 

 

 

TV volledig gereset maar het blijft.

Dan maar wat foto's genomen, waar een 3 tal verticale strepen te zien zijn.

Ik heb er vooral last van als er bij lichte beelden (bvb lucht) gepanned wordt.

 

Is dit het moment om contact op te nemen met de verkoper, of kunnen jullie iets doen?

Onderstaande foto's zijn gemaakt met een Samsung NX300 op een statief

 

IMG_2555-2 (Large).jpgSAM_6195 (Large).JPGSAM_6220 (Large).JPGSAM_6200 (Large).JPGSAM_6188 (Large).JPGSAM_6191 (Large).JPGSAM_6198 (Large).JPGSAM_6190 (Large).JPGSAM_6210 (Large).JPGSAM_6193 (Large).JPG

0 Likes
28 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Bert, ik ben nog in afwachting van je privé bericht, of is een reparatie verzoek niet meer aan de orde?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
BertDG
Explorer
Opties

Joeri,

 

Het klopt dat je even op de finale ja of neen, even hebt moeten wachten, maar je had toch al 2 andere berichten van mij gekregen :winking-face:

 

Het went niet, en blijft storend, dus ja, ik zou graag hebben dat dit opgelost wordt.

Echter heb ik ondertussen begrepen dat hier niets aan te herstellen valt, dit defect zou dus gewoon in het paneel zitten.

Laat het ons een maandag-panneel noemen.

 

 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Oh verhip, ik keek verkeerd, ik had je gegevens inderdaad al binnen. Normaal krijg ik die gelijk onder dit gesprek als je me een privé bericht stuurt waardoor het leek alsof je daadwerkelijke privé bericht bij een ander gesprek hoorde. Even niet goed opgelet. Het blijft natuurlijk jammer dat je niet 100% gelukkig bent met je TV zo, maar gezien de foto's is de kans inderdaad groot dat de monteur het er ook bij zal laten. 

Mocht het nou onverhoopt verergeren, schroom niet om alsnog aan de bel te trekken, dan beoordelen we de situatie met alle liefde opnieuw.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
BertDG
Explorer
Opties

Joeri,

De beste wensen voor 2018
Echter heb ik geen antwoord meer gehad op mijn PM die ik jou gestuurd had, zijnde:

Aan: JoeriS Moderator
Verzonden: ‎18-12-2017 04:04 PM

Re: 65KS8000 clouding, banding
Joeri,

De vorige mail was te snel weg.

Ik heb even de boot afgehouden, met het idee "het went wel" maar het blijft mij storen.
Dus daarom wens ik toch een afspraak in te plannen.
Deze week werk ik van thuis uit op 20 en 22/12
De week van 25/12 ben ik thuis met vakantie, dus kan altijd

Ik had dus gehoopt een telefoontje te krijgen van de technische dienst, wat dus niet gebeurd is.

Ik wil echt dat dit probleem opgelost wordt, desnoods door een een omruiling onder garantie, dit toestel was nog geen jaar oud toen ik het probleem gemeld heb.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Bert, het spijt me te horen dat je niet gebeld bent, ik vermoed dat het er door drukte/onderbezetting niet van gekomen is om contact met je op te nemen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Hoe dan ook zet ik me er graag voor in om je zsm aan een nieuwe afspraak te helpen zodat m'n collega's je foto's kunnen beoordelen. Wanneer zou dit schikken?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
BertDG
Explorer
Opties

Joeri,

Ik heb op zaterdag contact gehad met de dealer, en deze ochtend is het bezoek reeds ingepland.

Dus aub niets meer doen.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ik zal niks doen! Dan hoop ik van harte dat dit bezoek de oplossing blijkt.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Oplossing
BertDG
Explorer
Opties

Beste Joeri,

 

Ik ben blij dat ik de stap naar de dealer gezet heb.

Op basis van 3 foto's uit de reeks die ik hier gepost heb, heeft men mij gezegd het probleem te zien.

(Waar hier vermeld werd dat dit nauwelijks merkbaar was en er getwijfeld werd aan het probleem en de kans bestaat dat ik de kosten zou moeten betalen ...)

 

De volgende dag 8-1 had ik al een mail ven Servilux, op 9-1 bevestiging van de afspraak op 15-1.

op 12-1 nogmaals een bevestiging van servilux met een bevestiging van uur.

Op 15-1 bezoek gehad van de (super) technieker, welliswaar wat later, maar dit was tijdig via telefonisch contact gemeld.

Technieker had alle onderdelen mee, en probleem is netjes opgelost.

 

Dit noem ik een goede service. +1 voor servilux en +1 voor de technieker.

Geen woord over voorrijkosten indien zou blijken dat ...

Alles netjes afgehandeld, zoals een garantiegeval zou moeten afgehandeld worden.

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hi Bert, top dat het zo geregeld is! Van een afstand is het toch altijd lastig om te bepalen, vandaar dat we liever wat te voorzichtig zijn met beloftes en het liever aan de monteur overlaten. 

In ieder geval dank voor je bericht en nu weer veel kijkplezier!


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes