Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

65KS8000 Clouding, wat doen?

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2017 11:09 AM)
2573 Weergaven
TiEcs
Explorer
Opties

Ik heb al sinds het begin last van clouding.

Model 65KS8000, aankoop 02/01/2017

FW 1208.2

 

Echter dacht ik  dat dit weg zou gaan, maar ik heb er mij nu zo aan gestoort dat ik gaan opzoeken ben wat dit is.

Model 65KS8000, aankoop 02/01/2017, FW 1203.1

Aan de hand van volgende beelden, werd mijn vermoeden bevestigd: https://www.youtube.com/watch?v=aEsCprsVJaQ

3 Verticale banden, op het rechterdeel van het scherm. Toen ik van kort bij ging kijken zag ik aslof het scherm opgebouwd is uit 2 panelen. In het midden zit er een fijn lijntje dat anders is als de rest.

 

 

 

TV volledig gereset maar het blijft.

Dan maar wat foto's genomen, waar een 3 tal verticale strepen te zien zijn.

Ik heb er vooral last van als er bij lichte beelden (bvb lucht) gepanned wordt.

 

Is dit het moment om contact op te nemen met de verkoper, of kunnen jullie iets doen?

Onderstaande foto's zijn gemaakt met een Samsung NX300 op een statief

 

IMG_2555-2 (Large).jpgSAM_6195 (Large).JPGSAM_6220 (Large).JPGSAM_6200 (Large).JPGSAM_6188 (Large).JPGSAM_6191 (Large).JPGSAM_6198 (Large).JPGSAM_6190 (Large).JPGSAM_6210 (Large).JPGSAM_6193 (Large).JPG

0 Likes
28 Antwoorden
Lot
Big Cheese
Opties

Hey TiEcs, welkom terug op de Community!

 

Dank voor de foto's. Zou je eens alle externe apparaten willen ontkoppelen, inclusief de CI+ module als je die gebruikt en dan een foto van de beeldtest (in daglicht) willen maken?

Je kunt ook alvast de volgende waarden instellen via het submenu Beeld aanpassen:

Beeldinstelling: Film
Achtergrondverlichting: 11
Contrast: 95
Helderheid: 48
Scherpte: 20
Kleur: 50.

 

Ik zie je bericht tegemoet!


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
TiEcs
Explorer
Opties

Zoals gevraagd, nieuwe foto's gemaakt.

Daarbij een FW upgrade naar 1208.2 gedaan, alle kabels uitgetrokken, aanbevolen instellingen toegepast.

Reset van TV en mediabox gedaan.

 

En foto's bij daglicht genomen met een stuk meubilair, maar de TV is zo helder dat alles rond de tv donker wordt.

 

MVG

 

SAM_6262 (Large).JPGSAM_6265 (Large).JPGSAM_6270 (Large).JPGSAM_6385 (Large).JPGSAM_6386 (Large).JPGSAM_6315 (Large).JPGSAM_6316 (Large).JPGSAM_6318 (Large).JPGSAM_6323 (Large).JPGSAM_6337 (Large).JPGSAM_6341 (Large).JPGSAM_6347 (Large).JPGSAM_6365 (Large).JPGSAM_6368 (Large).JPGSAM_6371 (Large).JPGSAM_6378 (Large).JPG

0 Likes
BertDG
Explorer
Opties

Gisteren tijdens het middagnieuws deze foto's nog genomen.

1080i via telenet, met de opgegeven instellingen.

SAM_6404 (Large).JPGSAM_6403 (Large).JPG

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Dank voor de foto's! Ik moet zeggen dat ik het lastig te zien vind. Wat we zouden kunnen doen is een Hulp op Afstand-afspraak maken. Dan kijkt een collega met je mee naar de foto's, die je op een usb-stick hebt gezet. Zo kunnen we het beter bepalen. Als je dit zou willen, kun je mij dan een privéberichtje sturen met jouw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, modelcode en serienummer van de tv en een aantal data en tijden waarop je zou kunnen? Dan kan ik hem voor je inplannen!


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
BertDG
Explorer
Opties

Bedankt voor je reactie. Natuurlijk zou ik dat willen. Alle hulp is welkom om dit op te lossen.

Echter kan ik niet begrijpen dat je het lastig te zien vind. Ik kan die verticale balken perfect zien.

Ook op de foto's die ik hier in dit topic op men scherm krijg. 

 

Zie ik dit alleen?

Voor de duidelijkheid even een cirkel en zwarte lijntjes getrokken, en de originele foto.

SAM_6403 2 (Large) (2).jpgSAM_6403 (Large).JPG

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Wij kunnen het op de foto's niet of nauwelijks zien, dus daarom zitten we verder te kijken. Het issue is, dat als een monteur het ook binnen specs vindt vallen, dat een reparatie geld kan gaan kosten. Ik zeg nu natuurlijk nog niet dat dit binnen specs valt, ik geef alleen aan hoe het proces kan lopen. Hierdoor willen we zo zorgvuldig mogelijk zijn. Voor de beste check zal ik toch hulp op afstand adviseren. Zou je het privébericht even kunnen sturen? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
TiEcs
Explorer
Opties

Ik heb pb al naar Lot verzonden

0 Likes
TiEcs
Explorer
Opties

Kan je mij de spec ook geven aub?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik hebben geen vaste speclijst, de monteur maakt het eindoordeel. Ik geef alleen aan dat het een mogelijkheid is. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes