Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung QLED 2018; nóg mooier

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2018 03:24 PM)
14549 Weergaven
Nick
MegaStar
Opties

We hebben natuurlijk allemaal van Qled gehoord! Vorig jaar introduceerde wij onze eerste Qled serie op de markt, met groot succes! Nu is het tijd om te laten zien wat wij nog meer kunnen met de Qled 2018 serie. De vraag is: wat is er veranderd?

 

One Connect

 

Al die kabels rond de tv, het ziet er niet uit! Daar hebben wij de oplossing voor en nu zelfs nóg beter. Eén kabel die alles doet; zowel stroom, beeld als geluid, alles wordt verstuurd en ontvangen door deze ene kabel. De Invisible cable is, zoals de naam als zegt, doorzichtig. Op elke muur is hij nauwelijks te zien is. Je verbindt ‘m met onze One Connect Box, waarop je alle randapparatuur kunt aansluiten. Zo kun je alles prachtig wegwerken, zonder dat je functies verliest.

 

cable.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ambient Mode

 

Een tv is leuk wanneer ‘ie aanstaat, maar wat als de tv uitstaat? Een groot zwart vlak in de kamer, één die geen sfeer biedt en vaak niet past bij het design. Met Ambient Mode is dit probleem opgelost! Zet Ambient Mode aan en je krijgt drie opties te zien: ‘DECOR’, ‘INFO’ en ‘FOTO’.

 

Kies voor DECOR als je de televisie als kunstkader wilt gebruiken. Met stijlvolle beelden van vooraanstaande designers verander je het zwarte scherm in een kunstobject. INFO toont je weersinformatie en nieuw updates en FOTO maakt van jouw tv een fotokader waar je zelf foto’s voor kunt selecteren.

 

Wil je de tv nog beter in het design van jouw huis verwerken? Dat kan! Met de SmartThings app kun je een foto van de muur maken, de foto zal dan als achtergrond dienen voor bijvoorbeeld de weerinformatie, zodat het nóg minder opvalt.

 

Zoveel opties, dat gaat vast veel stroom verbruiken toch?! Ook daar hebben we een oplossing voor! Dankzij de omgevingslichtsensor verbruikt hij nauwelijks energie. Is het lang donker in de kamer, dan zal de tv zelf uitgaan na een door jou ingestelde tijd. De televisie kan zelfs gebruik maken van Bluetooth Low Energy om met je smartphone te communiceren en zo vast te stellen dat er niemand thuis is.

 

Kleuren en het scherm

 

De voordelen van Qled waren al bekend: perfecte kleurweergave, een hoge helderheid, sterk contrast en een ruime kijkhoek. Dit is natuurlijk nog steeds zo. Qled tv’s hebben een 100% kleurvolume, dit creëert een zo realistisch mogelijk beeld. Daarnaast bieden we een helderheid van HDR 1500 (1500 nits voor de 88Q9F, Q8- en Q7 serie) en HDR 2000 (2000 nits voor de 65Q9F). Dit zonder impact op kleurweergave, die bij elk niveau van helderheid nauwkeurig blijft. De Q6F is een special edition en heeft HDR 1000.

 

Small_QE65Q9FNATXXU_001_Front_Midnight-Black.jpg

 

 

Hebben jullie meer vragen over onze nieuwe Qled lineup? Stel ze dan gerust hieronder!


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Spring naar oplossing
249 Antwoorden
RafL
Pioneer
Opties

@Necroslave84 Welk model heb je gekocht?
Overweeg volgend jaar als ik nog budget over heb ook eentje te halen.

0 Likes
Jeroen-oerleman
Journeyman
Opties

Heel spijtig dat Samsung niet de moeite neemt om hierop te reageren. Had ik niet verwacht van Samsung. Zwaar teleurstellend!

0 Likes
Necroslave84
Navigator
Opties

ik had de QLED Q7F (2018) heb deze verkocht. Als ik u tip mag geven koop geen QLED 😉 ga voor OLED of super ultra HD SK8500 of SK9500 van LG

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

@Jeroen-oerleman, ik heb hier reeds op gereageerd, ik heb alleen nog geen uitsluitsel wat betreft de oorzaak/oplossing. Men is hier druk mee bezig.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

Kunt u dit aantonen? Geloof het allemaal niet zo meer.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ik kan/mag geen interne processen delen ben ik bang, ik begrijp dat het veel gevraagd is om me hier blind op te vertrouwen, maar ik ben er echt enorm op gebrand om hier meer duidelijkheid en/of een oplossing in te kunnen verschaffen. Ik blijf me hier dan ook voor inzetten.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Ik heb zelf afgelopen alle Qled schermen mogen zien en ik was echt onder de indruk van de beeldkwaliteit en de slimme features die het leven toch niet een tikje makkelijker maken :smiling-face:
0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

Slimme features werken veelal nog niet, en films kijken doe ik niet meer. Je ergert je groen en geel aan die constant meedimmende ondertiteling.

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

Kan je de problemen toelichten en eventuele oplossingen toelichten? Op deze manier kan Samsung de feedback richting de ontwikkelaars sturen :smiling-face:

 

 

0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

Problemen zijn bekend, lees het topic eens door zou ik zeggen. Als ik de oplossingen had...

 

Enige wat tot nu toe is opgelost met laatste firmware update is dat de sonos optical instelling wordt onthouden.

0 Likes