op 12-03-2018 06:30 PM
Beste lezers,
Wij hebben sinds gisteren een MU7050 staan en hierop staan aangesloten (via dat connect blok) een HK BDS635 (Arc), een Xbox One X (hdmi 1) en een Ziggo Horizon box (hdmi 2)
Als ik internet radio of een cd wil luisteren (via de HK) dan moet de tv aan blijven staan!
Zet ik de tv uit, gaat ook de HK uit...
Is dit te omzeilen?
Een tv aan laten staan, in een kamer met visite... vind ik niet.. je van het..
Alvast bedankt
Charles
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-03-2018 07:00 PM
Goeienavond Charles en welkom op de Samsung Community! Gave opstelling heb je, als je de TV niet nodig hebt in het uitkiezen van CD's of radiostations kan je op de TV ook de Anynet functie uitzetten. Zo blijft de TV uitstaan als je enkel de HK aanzet, is dat iets waar je wat mee kunt? Anders zou het sowieso werken als je de TV en HK tijdelijk loskoppelt als de TV niet nodig is.
op 13-03-2018 08:14 PM
Top, ik heb Anynet+ inmiddels uitgezet en moest een optische kabel toevoegen maar het werkt nu zoals we hoopte.
Is er uberhaupt verschil in geluidsdoorvoer, tussen hdmi en een toslink kabel... behalve dat het volume nu wat verder open moet..😂
Groet
Charles
op 13-03-2018 07:00 PM
Goeienavond Charles en welkom op de Samsung Community! Gave opstelling heb je, als je de TV niet nodig hebt in het uitkiezen van CD's of radiostations kan je op de TV ook de Anynet functie uitzetten. Zo blijft de TV uitstaan als je enkel de HK aanzet, is dat iets waar je wat mee kunt? Anders zou het sowieso werken als je de TV en HK tijdelijk loskoppelt als de TV niet nodig is.
op 13-03-2018 08:14 PM
Top, ik heb Anynet+ inmiddels uitgezet en moest een optische kabel toevoegen maar het werkt nu zoals we hoopte.
Is er uberhaupt verschil in geluidsdoorvoer, tussen hdmi en een toslink kabel... behalve dat het volume nu wat verder open moet..😂
Groet
Charles
op 14-03-2018 01:59 PM
op 14-03-2018 02:35 PM
Hoi Joeri,
Top, bedankt voor alle support zover
Grtz.
Charles
op 14-03-2018 03:15 PM