Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

UE55MU7050 Harman Kardon BDS 635

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2018 06:30 PM)
638 Weergaven
P4pp1ll0n
Apprentice
Opties

Beste lezers,

Wij hebben sinds gisteren een MU7050 staan en hierop staan aangesloten (via dat connect blok) een HK BDS635 (Arc), een Xbox One X (hdmi 1) en een Ziggo Horizon box (hdmi 2)

Als ik internet radio of een cd wil luisteren (via de HK) dan moet de tv aan blijven staan!

Zet ik de tv uit, gaat ook de HK uit...

Is dit te omzeilen?

Een tv aan laten staan, in een kamer met visite... vind ik niet.. je van het..

Alvast bedankt

Charles

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeienavond Charles en welkom op de Samsung Community! Gave opstelling heb je, als je de TV niet nodig hebt in het uitkiezen van CD's of radiostations kan je op de TV ook de Anynet functie uitzetten. Zo blijft de TV uitstaan als je enkel de HK aanzet, is dat iets waar je wat mee kunt? Anders zou het sowieso werken als je de TV en HK tijdelijk loskoppelt als de TV niet nodig is.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
P4pp1ll0n
Apprentice
Opties

Top, ik heb Anynet+ inmiddels uitgezet en moest een optische kabel toevoegen maar het werkt nu zoals we hoopte.

Is er uberhaupt verschil in geluidsdoorvoer, tussen hdmi en een toslink kabel... behalve dat het volume nu wat verder open moet..😂

Groet

Charles

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeienavond Charles en welkom op de Samsung Community! Gave opstelling heb je, als je de TV niet nodig hebt in het uitkiezen van CD's of radiostations kan je op de TV ook de Anynet functie uitzetten. Zo blijft de TV uitstaan als je enkel de HK aanzet, is dat iets waar je wat mee kunt? Anders zou het sowieso werken als je de TV en HK tijdelijk loskoppelt als de TV niet nodig is.

0 Likes
Oplossing
P4pp1ll0n
Apprentice
Opties

Top, ik heb Anynet+ inmiddels uitgezet en moest een optische kabel toevoegen maar het werkt nu zoals we hoopte.

Is er uberhaupt verschil in geluidsdoorvoer, tussen hdmi en een toslink kabel... behalve dat het volume nu wat verder open moet..😂

Groet

Charles

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Een beetje, via HDMI kan je uit meer geluidsformaten kiezen, maar zolang je hem op Bitstream hebt staan, dat het signaal gecodeerd doorgestuurd wordt,  kan je HK set er alsnog iets moois van maken :smiling-face:

0 Likes
P4pp1ll0n
Apprentice
Opties

Hoi Joeri,

Top, bedankt voor alle support zover

Grtz.

Charles

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Graag gedaan hoor :smiling-face: dat je nog maar lang van je TV mag genieten.

0 Likes