Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sim netwerk

(Onderwerp aangemaakt op: 16-02-2019 11:47 AM)
523 Weergaven
Alperen
First Poster
Opties
 Ik ben nu op vakantie en wil een lokale simcard gebruiken maar hij doet het niet. Het ligt niet aan het simcard want met andere telefoons werkt het wel. Volgens mij is het telefoon simlock, maar ik heb het wel simlock vrij gekocht. Het telefoon zegt het volgende: pincode sim netwerk geblokkeerd. Voer puk van sim netwerk in. 
Ik hoop dat u z.s.m geageerd want ik ben nu niet berijkbaar op vakantie.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

We kunnen alsnog een unlock code aanvragen, zodat je het toestel in de toekomst kunt gebruiken in het buitenland. Hij zou normaal gesproken moeten vervallen zoals Kevin eerder aangaf, bij het servicepunt kunnen ze jammer genoeg een unlock code aanvragen.

rsz-846676
0 Likes
Bella-rus
Journeyman
Opties

Beste BruceH,  ik zou heel blij zijn met een unlockcode. Op welke manier moet het gebeuren? Bij voorbaat dank.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je mij via een privebericht een kopie/foto van de aankoopbon sturen, met daarbij je adres- en contactgegevens en het serie+IMEInummer van de telefoon. Dan kan ik een verzoek indienen en doorzetten naar Korea, waarna de code na enkele weken binnenkomt.

rsz-846676
0 Likes
Bella-rus
Journeyman
Opties

Ja, ik probeer het zsm te versturen

0 Likes
Fara
First Poster
Opties

Om regio lock eraf te krijgen, gratis: bel een 0800 nummer (bv de belastingtelefoon), rek het 5 minuten en voila😂😂😂

0 Likes
Fara
First Poster
Opties
0800 nummer (bv belasting telefoon), 5 minuten rekken en voila 😂😂😂. Wel 0031 ervoor natuurlijk
0 Likes
Atigano
First Poster
Opties

Goedendag,

 

Ik heb hetzelfde probleem.

Mijn Samsung Galaxy j3 geeft dezelfde melding met simkaarten van verschillende providers die in andere telefoons wel werken.

 

Gr 15503140283352818815254296907651.jpg

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik heb jouw privébericht beantwoord! 

rsz-846676
0 Likes
Bella-rus
Journeyman
Opties

Hoi Atigano, mijn probleem was door behulp van BruceH opgelost dmv contact op te leggen met customer service van Samsung. Hij heeft de aanmelding gedaan, verder namen ze contact met mij op en binnen een week of twee had ik ontgrendelings code via e-mail gekregen. Het toestel doet het prima. Dankjewel BruceH!

guidoinperu
Apprentice
Opties

Hallo,

 

Ik ben in Peru met een nieuwe Samsung S9. Ik heb er in Spanje (waar ik woon) al meerdere telefoongesprekken mee gevoerd, ook van langer dan 5 minuten. 
Nu heb ik een Peruaanse SIM als tweede SIM er in gedaan: dus in de positie SIM2 (normaal zit daar je MicroSD kaartje). Maar hij wordt niet geaccepteerd en ik krijg die melding "Pincode sim-netwerk geblokkeerd. voer puk van sim-netwerk in". Zeg me nu niet dat ik mijn eerste SIM ook in het SIM2 vakje had moeten gebruiken en daar 5 minuten mee had moeten bellen ofzo!! Daar is zo'n dual sim telefoon toch voor? 

Hopelijk kan ik ook zo'n unlock code krijgen want ik ga niet vanuit Peru 5 minuten naar Spanje bellen: dat kost me 15 euro!

Alvast dank,
Guido

0 Likes