Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sim netwerk

(Onderwerp aangemaakt op: 21-07-2017 08:11 PM)
3934 Weergaven
Alperen
First Poster
Opties
 Ik ben nu op vakantie en wil een lokale simcard gebruiken maar hij doet het niet. Het ligt niet aan het simcard want met andere telefoons werkt het wel. Volgens mij is het telefoon simlock, maar ik heb het wel simlock vrij gekocht. Het telefoon zegt het volgende: pincode sim netwerk geblokkeerd. Voer puk van sim netwerk in. 
Ik hoop dat u z.s.m geageerd want ik ben nu niet berijkbaar op vakantie.
0 Likes
24 Antwoorden
Fara
Journeyman
Opties

Ik heb een gratis nummer gebeld, aan de lijn gehouden en het probleem was opgelost 

0 Likes
guidoinperu
Apprentice
Opties
Net even geprobeerd om de SIM kaartjes om te wisselen: dus het Peruaanse simkaartje in SIM1, waarmee dus al meerdere lange telefoongesprekken waren gevoerd binnen de EU. Geen succes. Hij vraagt nog steeds om de PUK van SIM-netwerk. "Deblokkeerverzoek netwerk niet uitgevoerd." blijft helaas het antwoord. Het klopt dus niet dat als je een lang gesprek hebt gevoerd het dan klaar is. Knap irritant want ik heb het hard nodig voor mijn werk hier!!!
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @guidoinperu,

Dan zouden we een unlock code aan moeten vragen. Kun je mij een privebericht sturen met jouw contactgegevens, een foto van de aankoopbon, en het IMEI- en serienummer van het toestel?

rsz-846676
0 Likes
Wachten
First Poster
Opties

Heb hetzelfde probleem. Wil graag unlock code aanvragen.  Al twee berichten verzonden hierover. Dus nu maar via forum. Ben hier nu al veel te lang mee bezig. Vorig jaar hetzelfde probleem dacht toen dat het aan simkaart lag.

0 Likes
guidoinperu
Apprentice
Opties

Beste Wachten,
Zoals je hierboven kunt lezen heb ik Bruce een privébericht gestuurd met de gevraagde gegevens, daar heeft hij snel op gereageerd en alles is uiteindelijk ook goed gekomen. Helaas duurt het vanuit Samsung erg lang om de code te krijgen dus voor de reis van toen was het te laat, maar een daaropvolgende reis buiten Europa is het goed gekomen. SNel Bruce privé schrijven dus, succes!