Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Het Grote Voorsteltopic!

(Onderwerp aangemaakt op: 27-10-2017 11:14 AM)
1495 Weergaven
RobertS
Troubleshooter
Opties

Welkom op de officiële Benelux Samsung Community!

 

Leuk dat je lid bent geworden en met andere Samsung fans je kennis en ervaringen wilt delen. Om elkaar wat beter te leren kennen lijkt het me leuk als je jezelf even kort wilt voorstellen. Wie je bent, je hobby’s of interesses, het kan allemaal!

 

Ik zal alvast beginnen. Mijn naam is Robert en ik ben jullie Community Manager op dit forum. Naast dat ik me helemaal thuis voel op het internet en gek ben op nieuwe technologie, wil ik de Samsung Community de leukste plek van Nederland maken. In mijn vrije tijd kijk ik regelmatig de nodige berg aan films en series of kies ik ervoor gezellig op de bank met een paar vrienden wat FIFA potjes te spelen. Daarnaast zal je mij in de zomerperiode waarschijnlijk vaak tegenkomen op festivals! Verder ga ik regelmatig naar de sportschool en ben ik helemaal gek op reizen (met laatstgenoemde is de portemonnee het helaas niet mee eens).

 

Ik ben ook heel benieuwd wie jullie zijn dus stel jezelf gerust voor! :smileyhappy:


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
118 Antwoorden
kimpietjeuh
Explorer
Opties

Hallo, ik ben Kim, ben fan van Samsung smartphones met de reden dat je vele lettertypes kan kiezen.  Helaas is het bij mijn S7 Edge wel anders, vele fonts zijn niet compatible.

catogaaikema
Student
Opties
super dat je dit wilt begeleiden,succes!
JetM
Pioneer
Opties

Hallo allemaal! 

 

Mijn naam is Jet en ik werk sinds kort bij Samsung. Ik ben een nieuwe moderator op het forum, dus het leek me leuk om mezelf ook eventjes voor te stellen! :smileyhappy:

 

In mijn vrije tijd ben ik vooral bezig met ijshockey en crossfit. Ook ben ik altijd in voor een festival of een serietje kijken en ben ik gek van reizen! 

 

Ik kijk er naar uit om jullie vragen te beantwoorden! :smileyhappy:

 

 


---------
Signature-S10
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Welkom hier Jet!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
SjorsK
Maestro
Opties

Welkom Jet! Ik hoop dat je het hier leuk vindt

catogaaikema
Student
Opties

Welkom op het forum, veel succes!

Marloes74
First Poster
Opties

Hoi

 

ik ben marloes

ik heb al jaren een Samsung telefoon.

steeds verschillende

ben erg fan van samsung

Tim
GrandMaster
Opties

Welkom @Marloes74

 

Erg tof om weer een Samsung-fan op onze Community te verwelkomen :face-with-tears-of-joy: 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
fitchef
Journeyman
Opties

Thanks Robert :smiling-face:

BruceH
Community Manager
Opties

Leuk je hier te zien. 😁 @fitchef

 

Wat heb jij zoal van Samsung? 

rsz-846676