Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Het Grote Voorsteltopic!

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2017 10:32 AM)
1630 Weergaven
RobertS
Troubleshooter
Opties

Welkom op de officiële Benelux Samsung Community!

 

Leuk dat je lid bent geworden en met andere Samsung fans je kennis en ervaringen wilt delen. Om elkaar wat beter te leren kennen lijkt het me leuk als je jezelf even kort wilt voorstellen. Wie je bent, je hobby’s of interesses, het kan allemaal!

 

Ik zal alvast beginnen. Mijn naam is Robert en ik ben jullie Community Manager op dit forum. Naast dat ik me helemaal thuis voel op het internet en gek ben op nieuwe technologie, wil ik de Samsung Community de leukste plek van Nederland maken. In mijn vrije tijd kijk ik regelmatig de nodige berg aan films en series of kies ik ervoor gezellig op de bank met een paar vrienden wat FIFA potjes te spelen. Daarnaast zal je mij in de zomerperiode waarschijnlijk vaak tegenkomen op festivals! Verder ga ik regelmatig naar de sportschool en ben ik helemaal gek op reizen (met laatstgenoemde is de portemonnee het helaas niet mee eens).

 

Ik ben ook heel benieuwd wie jullie zijn dus stel jezelf gerust voor! :smileyhappy:


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
118 Antwoorden
Kermis
Explorer
Opties
Hallo allemaal,

Ik ben Arjan, 32 jaar en sinds vandaag lid geworden. Kwam community tegen na het zoeken op internet voor probleem wat ik ondervind met mijn telefoon en heb me maar meteen aangemeld. Dit onder het motto dat je altijd van elkaar kunt leren en meerdere altijd meer weten als één!

Ik heb voorheen altijd in de verkoop van elektronica gewerkt bij een firma welke helaas failliet is gegaan en daarnaast nog ervaring in de aftersales van consumentenelektronica, opgedaan bij een webshop.
Daarnaast blijf ik graag beetje op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de algehele consumentenelektronica, al moet ik zeggen dat ik dit beduidend minder opvolg als in de tijd dat ik nog in deze sector werkzaam was.

Tevens breng ik me tijd graag door met fotografie van met name dierentuinen, pretparken en kermissen, maar trekt ook graag de natuur in voor een mooie shoot. Ook modelbouw (*****, de volwassen mannen met de treintjes) spendeer ik graag tijd aan evenals nog wat andere modelbouw varianten.

Grizzold
Apprentice
Opties

Hallo allen, 

 

Mijn naam is Koen, (nickname Grizzold)

Sind vele jaren Samsung Galaxy adept.

Met de S2, S4, S6, S3Note, Galaxy Note 10.1 2014, en de Samsung gear SM-V700 zijn mijn vrouw en ik heel tevreden.

Nooit begrepen waarom de Gear SM-V700 geen doorslaand succes werd. Het is het meest veelzijdige en gebruiksvriendelijke horloge/multitool dat ik ooit heb aangeschaft. Ik heb echt heel veel mooie en best dure horloges aangeschaft, die nu allemaal ongebruikt in de la liggen. :smiling-face:

 

Ik gebruik deze Gear SM al vanaf de eerste uur dagelijks. Ik doe er alles mee, telefoon opnemen, stappenteller, wekker, timer (heel vaak) en uiteraard de dag/datum/tijd.

Als ik naar bed ga, ligt mijn S6 op de lader en ernaast mijn gear. Ik ben nog nooit met een lege accu gekomen.

 

Momenteel kijk ik met een schuin oog al naar de Gear S3 Frontier. Maar deze doet het nog prima . . . . helaas laat nu het glas aan een kant los en staat iets omhoog. Hij werkt prima, maar dit kan natuurlijk niet goed gaan en moet weer vast gelijmd worden of zoiets. Misschien dat iemand hier een idee heeft?

 

vriendelijke groet

Koen

 

Lot
Big Cheese
Opties

Hoi Arjan en Koen, van harte welkom op de Samsung Community!

Leuk dat jullie je hier even hebben voorgesteld, zo leren we elkaar toch wat beter kennen :smiling-face: Neem een kijkje en help elkaar, dat maakt het een hele leuke plek!

 


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
glazen1981
Apprentice
Opties

Nieuw hier dus ook maar voorstellen

 

Ben Peter uit Heerlen

35jaar en met telefoons al lange tijd een Samsung

TV`s altijd wat minder vertrouwen in gehad maar aangezien het momenteel eigenlijk het beste is wat op de markt is maar wat TV`s gekocht van Samsung o.a. 43UE6400 , 49KS7000 en een 55KS8000

Doe als hobby graag simracing en daarom heb ik de 7000 gekocht echt wat problemen mee dus ga daarvoor een bestemt topic opzoeken en/of aanmaken want ik erger me kapot

 

nou tot typ`s

Jansse321
Journeyman
Opties

Mijn naam is Janneke, ik ben 24 jaar en ben support medewerker bij een CRM systeem.

Ik ben op deze community gekomen omdat ik vragen heb over mijn toestel Samsung S6 en omdat ik meer wil weten hoe een community precies werkt.

 

In mijn vrije tijd ga ik graag kickboksen en leuke dingen doen met mijn vriend en vrienden, zoals naar Festivals en kroegen gaan.

 

Ik merk dat ik het lastig vindt om dit soort dingen op te schrijven, voor nu laat ik het hierbij en wie weet komt er binnenkort meer bij te staan

 

Liefs Janneke :smileyhappy:

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Janneke! Welkom hier :smiling-face:

Je kunt je vragen over de S6 stellen in het mobiele gedeelte van de Community! Hopelijk kunnen we je een stuk verder helpen!
Kijk het maar even aan hoe het werkt en als je er klaar voor bent kom maar op met de vragen!

Gr.

Rohit
Stars-Moderator-signature-800x200-2
RobPt
Journeyman
Opties
Ik heb me net aangemeld. Mijn naam is Rob en woon in Portugal (vandaar RobPt 😉 )
Portugees spreken en lezen doe ik uiteraard maar discussiëren en/of (technische) problemen aankaarten gaat toch eenvoudiger in het Nederlands.
Op dit moment heb ik problemen met het koppelen van surroundspeakers van mijn net nieuwe Soundbar HW-K950. Dus maar een op zoek of ik hier ergens iets over dit probleem kan vinden.

Rob
Ik ben ooit met niets begonnen en ....... het meeste heb ik er nog van!
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Oi Rob! Tudo bem? Bem-vindo de Samsung Community!
Heel veel verder dan dat gaat mijn Portugees niet. Maak gerust een nieuw topic aan als je jouw specifieke probleem niet kunt vinden :winking-face:

kevin-sig
hoi_roy
Apprentice
Opties

Hallo, ik ben Roy en heb me net aangemeld voor deze community. 

Ik heb al jaren Samsung producten gehad vanaf Galaxy S2,  Galaxy S3, S4, S6 en nu S8+ en ben er best heel tevreden over.

Behalve over het software update beleid van mijn Tab Pro 10.1 (deze heeft nooit een Android upgrade versie gehad)...

 

Ik hoop hier veel informatie rijker te worden van de leden, en waar mogelijk ook mijn steentje bij te kunnen dragen. 

Galaxy S8+
GND
Apprentice
Opties

Hallo,

 

Ik ben GND.
Waarom GND ?
GND is de afkorting van ground, de aarde zoals deze in de electriciteitsleer wordt gebruikt.

 

Cheers,

 

GND