Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sinds update S8 loopt toestel snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2019 01:41 PM)
950 Weergaven
Willem6
First Poster
Opties

De laatste update van mijn s8 ben ik niet blij mee.

Mijn telefoon loopt snel leeg terwijl ik hem naar verhouding weinig gebruik. 

Weet iemand raad.

0 Likes
8 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Willem,

 

Balen dat je batterij zo snel leegloopt! Als je batterij al wat leger is, kun je een overzicht krijgen van je batterijverbruik onder Instellingen >> Apparaatonderhoud >> Batterij >> Batterijverbruik.

 

Het zou wel eens aan Always On Display kunnen liggen. Kun je eens testen of je batterij ook zo snel leegloopt wanneer je deze functie tijdelijk uitschakelt?


kevin-sig
0 Likes
Bert63
Explorer
Opties
Kan het zijn dat ik na de laatste update mijn bluetooth Thetering niet meer werkt? Ik gebruik die in de auto voor het binnenhalen van verkeersinformatie
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Je kunt in dit geval jouw netwerkinstellingen resetten via Algemeen Beheer > Resetten. Daarnaast even jouw apparaat uit het systeem halen in de auto, daarna kun je alles weer opnieuw verbinden.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Bert63
Explorer
Opties
Bedankt Nick, Ben ik dan wel al mijn Wifi verbindingen kwijt? Als het moet dan is het zo......maar liever niet. Groeten, Bert
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Yes, klopt. Zowel Bluetooth als WiFi. Je kunt 'm anders eerst even 'vergeten' in de Bluetooth instellingen.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Bert63
Explorer
Opties
Ik heb het inmiddels geprobeerd, helaas zonder resultaat.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hmm, dat is minder .. Werkt jouw toestel verder wel met andere Bluetooth devices?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
Bert63
Explorer
Opties
Het werkt. Toestel S8 nog een keer aan en uit. En nu weer functioneel. Bedankt voor je input
0 Likes