Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Flipcase s6 na update 1 maart

(Onderwerp aangemaakt op: 31-03-2018 11:24 AM)
12551 Weergaven
SubTer
Pioneer
Opties

Na de 1 maart 2018 update geïnstalleerd te hebben werkt mijn flipcase van de S6 niet meer. Het scherm gaat bij openen/sluiten ervan niet meer aan of uit.

Zijn er meer klachten?

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi allemaal! Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn!

 

Ik wil jullie graag vragen om het volgende te proberen. Allereerst een simpele stap, maar die wordt vaak vergeten: de cover te verwijderen, de telefoon opnieuw opstarten en dan de cover opnieuw plaatsen.

 

Als dat geen resultaat heeft, raad ik een reset naar de fabrieksinstellingen aan, aangezien de problemen zijn ontstaan na een update. Let op: maak wel eerst een goede back-up. Zie: http://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-reset-of-fabriekinstellingen-uit-op...

 

Als dat onverhoopt ook geen resultaat heeft, ontvang ik graag de baseband-versie en het buildnummer te vinden onder Instellingen >> Info telefoon/toestel-info >> softwaregegevens.


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
ArthurvanVliet
First Poster
Opties

Allen,

 

Bij mij heeft de volgende oplossing geholpen!

 

Volgende heeft bij mij geholpen: zet in INSTELLINGEN/VERBINDINGEN “NFC en betaling” aan en doe daarna je toestel uit. Neem het toestel uit de flip cover en zet het toestel weer aan. Doe het toestel weer in de flip cover. Daarna kun je de NFC weer uitzetten. Bij INSTELLINGEN/GEAVANCEERDE FUNCTIES staat Accessoires weer bovenaan, daar kun automatisch ontgrendelen weer aanzetten.

 

groet,

Arthur

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 Antwoorden
Turboteckel
Journeyman
Opties
Zelfde probleem met m'n galaxy s6 edge. Samsung clear cover werkt niet meer na de update van gisteren. Magneetje en alles zit gewoon op z'n plaats.
0 Likes
Kristel09
First Poster
Opties

Vandaag is mijn Samsung S6 geupdate en ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een officieel Samsung hoesje met een ruitje. Dat ruitje reageert ie ook niet meer op. 

 

Je zou via Geavanceerde functies naar "Asseccoires" moeten kunnen en daar de instellingen hiervoor aanpassen, maar deze optie is volledig weg.

0 Likes
gnmk
First Poster
Opties

mijn officiele samsung flipcase werkt dus ook niet meer . Er moeten na de laatste update behoorlijk wat slachtoffers zijn. Hallo samsung wat doen we hier aan !

0 Likes
SubTer
Pioneer
Opties

@Kristel09 , @Gnmk

Hebben jullie als S6 gebruikers, naast een niet werkende flipcase, toevallig ook last van een snel leeglopende accu? kijk dan ook even op

https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Software-update-s6-batterij-snel-leeg/m-p/4425...

0 Likes
Kristel09
First Poster
Opties

Ja, loop inmiddels standaard met een extra batterij rond. Maar wat heeft dat met mn flipcover te maken?

0 Likes
SubTer
Pioneer
Opties

Waarschijnlijk niets, behalve het feit dat ook dit probleem weer onstaan is na een software update. Het lijkt erop dat de S6 op deze manier steeds verder afgebroken wordt

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi allemaal! Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn!

 

Ik wil jullie graag vragen om het volgende te proberen. Allereerst een simpele stap, maar die wordt vaak vergeten: de cover te verwijderen, de telefoon opnieuw opstarten en dan de cover opnieuw plaatsen.

 

Als dat geen resultaat heeft, raad ik een reset naar de fabrieksinstellingen aan, aangezien de problemen zijn ontstaan na een update. Let op: maak wel eerst een goede back-up. Zie: http://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-reset-of-fabriekinstellingen-uit-op...

 

Als dat onverhoopt ook geen resultaat heeft, ontvang ik graag de baseband-versie en het buildnummer te vinden onder Instellingen >> Info telefoon/toestel-info >> softwaregegevens.


kevin-sig
0 Likes
Kristel09
First Poster
Opties

Haha, de wel bekende "Have you tried turning it off and on again?" 

Ja, dit heb ik uiteraard geprobeerd, maar met lage verwachtingen. Want de hele optie is uit het systeem gehaald. En zoals verwacht, opnieuw opstarten heeft helemaal niets veranderd. 

 

Ik ga vanavond of morgen de fabrieksinstellingen proberen, al had ik dat liever niet hoeven doen. Maar ook hier heb ik geen goede verwachtingen voor. Zodra ik dit voltooid heb laat ik het weten.

0 Likes
Kristel09
First Poster
Opties

Wonderbaarlijk heeft de fabriersreset gewerkt en staat de optie nu weer tussen instellingen

0 Likes