Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

ca beveiligingscertificaat ziggo

(Onderwerp aangemaakt op: 30-03-2018 07:53 PM)
1293 Weergaven
PW2
Journeyman
Opties

Om ziggo wifi hotspots te activeren moest ik een  ziggo CA-basiscertificaat installeren. downloadlink staat op ziggo,nl  certificaat staat nu in de download map. Krijg de volgende melding . Dit CA basisvcertificaat wordt niet vertrouwd. U kunt dit certificaat in het archief met vertrouwde basiscertificeringsinstanties installeren om er een vertrouwd certificaat van te maken.  Na installeren blijf ik dezelfde melding houden . ik kan ook geen archief map vinden waar ik dit certificaat als vertrouwd certificaat  in kan plaatsen. Certificaat blijft geinstalleerd in de download map. hoe los ik dit op ?? Zodat ik niet iedere keer bij opstarten een melding krijg van een niet betrouwbaar certificaat.

0 Likes
1 Antwoord
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @PW2,

 

Je kunt controleren of het certificaat juist is geïnstalleerd onder Instellingen >> Schermvergrendeling en Beveiliging >> Andere beveiligingsinstellingen >> Beveiligingscertificaten weergeven >> Gebruiker. Laat alle systeemcertificaten ongemoeid. Als het certificaat van Ziggo er niet tussenstast, ga je een stap terug en kies je voor Installeren uit apparaatopslag.


kevin-sig
0 Likes