Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid A8 hapert

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2018 08:49 AM)
343 Weergaven
Lisanne3
Journeyman
Opties

Ik heb een Samsung galaxy A8 sinds ongeveer 3 maanden geleden, maar af en toe als de speakers worden gebruikt, hapert het geluid, soms elke seconde, soms om de 5 seconden. Er zijn echter ook momenten dat dit helemaal niet gebeurd en ik zonder enige hapering een YouTube filmpje kan kijken of geluid af kan spelen. Bij alles waarbij geluid wordt gebruikt heb ik er last van. Spotify, YouTube, filmpjes uit mijn galerij of WhatsApp... Ook geluid via mijn oortjes. Ik vind dit erg vervelend en storend, dus ik hoop dat iemand weet hoe dit kan en er een oplossing voor heeft.

 

Lisanne

0 Likes
76 Antwoorden
Rosanne22
Explorer
Opties

Update geïnstalleerd en met 79% batterij aan de oplader (zowel gewone als de snellader) met verschillende volumes met Netflix en online TV kijken en geen hapering gehad. Nu zegt dat nog niks.. Want het was maar kort.. Maar ik ben benieuwd wat hij doet met een legere batterij..

Anyhoe heel klein beetje optimistisch.. Maar blijf het vreemd vinden dat ze deze update dan niet gewoon aan iedereen aanbieden, als het echt de oplossing zou zijn...  Vanavond met lege batterij maar weer even Netflixen en kijken wat er dan gebeurt... 

Daan99
Journeyman
Opties
Bij mij kwam de update vanmorgen, zat eerst een tijd op instagram en youtube waar ik last had van de stotter. Toen de update geinstalleerd en op hetzelfde volume niks meer gemerkt maar ik heb nog niet langdurig kunnen testen voor een echt oordeel
HiItsRosa
Apprentice
Opties

Goed om te horen dit. Ik blijf deze week mijn trouwe A3 nog wel even gebruiken dan in afwachting voor de update en probeer het van het weekend nog even een keertje rustig. Ben nu veel te gefrustreerd om de update af te wachten met het constante gestotter. Dank jullie wel voor de input!

0 Likes
Anouk89
Journeyman
Opties

Screenshot_20181125-104536_Software update.jpg

 

Update zojuist geïnstalleerd. 

 

Ik zit nu op 99% batterij en aan de lading zonder gestotter naar wat te luisteren. 

 

En tot nu toe geen haperingen. 

 

Op hoop van zegen dat dit de oplossing is. 

Thomas2003
Explorer
Opties

Ik heb gister ook de nieuwe november update gedownload en sinds dien heb ik eigenlijk geen haperingen meer ontdekt

0 Likes
Rosanne22
Explorer
Opties

So far so good... Gisteravond met lege batterij aan de oplader Netflix zonder stotteren :smiling-face: jeeh! Lijkt dat de update toch helpt... 

HiItsRosa
Apprentice
Opties

Update is gisteravond ook bij mij binnen gekomen en sinds dien geen problemen meer gehad. 

0 Likes