Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Overige Smartphones
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Hi i bought a new samsung A6 Plus yesterday from media market here in Netherlands. ;">and i got a new update notification. i last updated... Bekijk bericht
Tijdens het bellen met mijn s7 hoort de andere kant een echo. Ook bellen via whatsapp geeft de echo.
Fabrieksreset geeft geen resultaat.
... Bekijk bericht
Ik heb een Galaxy S7 in gebruik genomen. Darop zie ik dat ik 100 Gb opslag bij OneDrive krijg.
Een account bij OneDrive heb ik al op mijn pc. Kan... Bekijk bericht
Beste , de S8 neemt in elke resolutie slechts een beperkt aantal minuten video op! Is er een instelling om dit te annuleren zodat je de videolengte... Bekijk bericht
Ineens werkt mijn vingerafdruk niet meer en vraagt het toestel naar een pincode die ik niet ken? ik kan hem zelfs niet meer uitzetten.
kan hem... Bekijk bericht
Hallo allen,
Ik heb enkele jaren geleden als kwisprijs een Samsung GT-S5610 meegenomen. Heb hem jaren in de kast laten liggen omdat ik nog een... Bekijk bericht
Ik zou graag gezien willen hebben dat we geen mensen uit andere regio's van de wereld zien alleen van Europa ivm tijdverschil. Ik ben een... Bekijk bericht
Helaas is vandaag mijn Samsung Galaxy S7 gestolen. Ik heb geprobeerd het toestel te traceren maar helaas is deze al offline... Ik heb helaas heel... Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb sinds mei 2016 een Galaxy Note 5 naar volle tevredenheid, alleen lijkt de batterij nu aan zijn einde, dus wil ik deze vervangen,... Bekijk bericht
Na een systeem update vallen alle geluiden uit, ookal staan die wel aan. Vorige x deed het geluid het na 1 maand weer... nu weet een update gehad... Bekijk bericht
s'ochtens wordt ik wakker en ik ga op me telefoon Youtube kijken half uur later pak ik me telefoon zit er een Paarse vlek in dus ik dacht ik... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds een paar weken heeft mijn s8 een nieuw kuurtje erbij; de oplaadtijd hiervan verschilt constant, 5u en X min, en als ik de... Bekijk bericht
Hallo, ik heb iedere keer gezeur met mijn S8 plus. Als ik op vakantie ben krijg ik regelmatig vocht geconstateerd in aansluiting. Het moet toch een... Bekijk bericht
Vandaag had ik mijn telefoon gereset. Bij reconnect resette de gear s3. Hierna is de lijst met watch faces op de gear zelf leeg. Ik kan nog wel via... Bekijk bericht
Sinds januari heb ik een samsung s8. Hier was na een maand of twee een barst in het scherm gekomen. Dit terwijl ik het toestel niet eens had laten... Bekijk bericht
Ik wil tijdens het maken van een foto van een onderdeel de zaklamp aan laten om goed te kunnen belichten. Maar zaklamp en camera kan ik niet... Bekijk bericht
L.S.,
Het bandje van mijn gear fit 2 pro is kapot gegaan en ik kan nergens een origineel vervangend bandje kopen. Ik verwacht dat Samsung... Bekijk bericht
Ik heb nu ongeveer 2 maand mijn Samsung Galaxy A3 2017, maar vandaag begonnen mijn speakers krakende geluiden te maken als ik een melding kreeg. Nu... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Sinds ongeveer 2 maanden heb ik de S8. Nu ben ik op vakantie in de eu, en kan ik niet meer bellen, gebeld worden, sms sturen... Bekijk bericht
Ik ben een nog zeer tevreden gebruiker van een S4mini, al was het maar voor de kleine afmeting van de telefoon.
Ik heb echter een probleem. Als... Bekijk bericht