Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid A8 hapert

(Onderwerp aangemaakt op: 06-07-2018 06:52 PM)
4939 Weergaven
Lisanne3
Journeyman
Opties

Ik heb een Samsung galaxy A8 sinds ongeveer 3 maanden geleden, maar af en toe als de speakers worden gebruikt, hapert het geluid, soms elke seconde, soms om de 5 seconden. Er zijn echter ook momenten dat dit helemaal niet gebeurd en ik zonder enige hapering een YouTube filmpje kan kijken of geluid af kan spelen. Bij alles waarbij geluid wordt gebruikt heb ik er last van. Spotify, YouTube, filmpjes uit mijn galerij of WhatsApp... Ook geluid via mijn oortjes. Ik vind dit erg vervelend en storend, dus ik hoop dat iemand weet hoe dit kan en er een oplossing voor heeft.

 

Lisanne

0 Likes
76 Antwoorden
Herman8
First Poster
Opties

Hallo allemaal, zelf heb ik mijn Samsung A8+ een 4 tal maanden geleden gekocht en zeer recent heeft de receiverhet begeven. wanneer ik word gebeld kan ik nauwelijks de beller horen, volume hader of zachter zetten helpt niet, blijkbaar is het een ziekte van de A8+, of heeft iemand een idee waar het aan kan liggen en hoe het te verhelpen is.  via het testmenu is het geluid van de receiver nauwelijks hoorbaar, de spe

0 Likes
HiItsRosa
Apprentice
Opties

Goeiemorgen!

 

Nog een gloednieuwe A8 met hetzelfde probleem hier. Ik heb op de Amerikaanse fora het 21 paginas lange klachtenthread gelezen en zal dat even voor jullie samenvatten zodat jullie dat door kunnen zetten naar het DevTeam.

 

-Het probleem is ontstaan na de beveiligingsupdate van Juli. Modellen met een oudere update hebben geen haperende speaker. Na de update van oudere toestellen verscheen het probleem spontaan

-Het doet zich alleen voor op de luidsprekers, bluetooth en aux hebben er geen last van. 

-Het probleem staat in directe link met het opladen van de batterij. Zolang het toestel aan de lader ligt zal hij veel stotteren. Ook bij een volle batterij is er veel gestotter. Dit wordt minder naar mate de batterij leegloopt naar 60-70 procent waarna het tijdelijk praktisch verdwijnt

-Het is een wereldwijd probleem. Toestellen van Canada tot Brazilië en van Nederland tot Australië hebben er last van

-Meerdere gebruikers hebben hun speaker en/of moederbord al laten vervangen. Het probleem blijft echter bestaan dus de kans op een algemene hardware fout is bijna volledig uitgesloten. 

-Zelfs na artikelen erover op een aantal media gefocuste nieuwssites heeft Samsung na een half jaar dat het probleem is ontstaan nog geen enkele keer erkend dat het een bekend probleem is. Ondanks dat er honderden meldingen en tientallen filmpjes op YouTube staan die hetzelfde probleem demonstreren.

 

Ik adviseer iedereen met dit probleem om een goedkoop bluetooth boxje te kopen als 'oplossing' want de kans dat hier nog een goeie oplossing voor komt is na een half jaar niet zo groot.

0 Likes
Daan99
Journeyman
Opties

Je moet even je updates controleren, er is een update waarin het probleem opgelost zou moeten zijn.

0 Likes
HiItsRosa
Apprentice
Opties

Wanneer zou deze uitgerold moeten zijn? Ik heb na hem gister open gemaakt te hebben volledig geupdate en merkte daarna het probleem pas op. 

0 Likes
Daan99
Journeyman
Opties
Geen idee precies, gewoon even nog een keer proberen en als er geen update is lijkt me duidelijk dat het nog niet gefixt is.
0 Likes
HiItsRosa
Apprentice
Opties
Software update menu geeft aan dat de laatste update geïnstaleerd is. Patch van 1 oktober. Tenzij er sinds dien nog een update geweest is die mijn telefoon niet ontvangt bestaat het probleem dus nog steeds.
Ik ga hem persoonlijk vanmiddag terugbrengen, mijn abbonement annuleren en een nieuwe afsluiten met een andere telefoon.
0 Likes
Rosanne22
Explorer
Opties

Heb net handmatig voor een nieuwe update gezocht en er staat eentje waarbij  staat:   de fout waarbij het geluid wordt gedempt als het op laag volume staat, is nu opgelost..

 

Ik hoop het... Hij is aan het downloaden.... Ben benieuwd... 

0 Likes
Daan99
Journeyman
Opties
Bij mij staat update van 1 november
0 Likes
Rosanne22
Explorer
Opties

Bij mij ook.. Terwijl hij de 14e automatisch al een update heeft gehad.. Maar ik probeer gewoon... 

0 Likes
HiItsRosa
Apprentice
Opties
@Daan
Heb je sinds de update nergens meer last van?

@Rosanne
Zou je de telefoon kunnen testen en laten weten of het daadwerkelijk opgelost is na de update? De update rolt blijkbaar niet voor iedereen op hetzelfde moment uit maar als deze het probleem op lost heb ik die dag of 2 geduld wel
0 Likes