Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

100GB OneDrive claimen

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2018 11:59 PM)
15499 Weergaven
syluca
Apprentice
Opties

Hallo, ik heb een Note 8 gekocht en als ik OneDrive open krijg ik de melding dat er 100GB gratis onlineopslag voor dit apparaat beschikbaar is. Als ik echter inlog kan ik op geen enkele manier de 100GB claimen. Wat kan ik doen? Alvast bedankt!

0 Likes
Spring naar oplossing
Mallemolen
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb 2 jaar geleden inderdaad ook geclaimd met mijn dagelijks gebruikte hotmail account. Jammer dat Samsung niet vaker die aanbieding geeft, het zou echt een reden zijn iedere 2 jaar toch voor Samsung te kiezen als ik toe ben aan een nieuwe telefoon. Ik moet zeggen dat ik me nu veel vrijer voel te kiezen voor een ander merk, zeker nu de verschillen tussen de concurrenten kleiner worden en Samsung niet meer persé de beste smartphone biedt.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dus jij bepaald de keuze van je toestel aan de hand van de aanbieding van Onedrive? Je kunt ook opslag kopen als je perse bij Onedrive alles wilt houden.. Je moet niet van aanbiedingen uitgaan in het leven want zoals je merkt zal je dan vaak teleurgesteld zijn.. Wat Samsung wel goed doet is heel vaak promoties aanbieden bij hun producten, dat zie ik andere merken niet allemaal doen. Maar om de keuze van je toestel hier van af te laten hangen is heel raar.. Er zijn meerdere bedrijven die zo een aanbieding hebben met Onedrive en Microsoft zal dit echt niet allemaal gratis doen dus de afweging is erg groot bij dit soort beslissingen om het wel of niet te verlengen of nogmaals te doen. Je moet het gewoon zien als een bonus iets extra en niet als een vereiste..

Succes met je keuze van je nieuwe toestel.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

hallo

0 Likes
Toineh
Journeyman
Opties
Het antwoord van @syluca is het enige antwoord dat de oplossing biedt.
Per account kan er éénmaal een beroep gedaan worden op de promotie.
 

@Anonymous User  schreef:

@syluca  schreef:

Ik heb uiteindelijk de 100GB kunnen claimen met een nieuw e-mailadres. Ik denk dus dat het probleem was dat ik met m'n ander e-mailadres twee jaar geleden al eens de claim had gedaan.


 


 
Camera
First Poster
Opties
Mij is het niet gelukt! Als ik op Claim 100 GB druk dan keer ik terug naar de instellingen maar staat er nog steeds dat ik 5GB heb. Ik had in het verleden altijd een Gmail account, heb speciaal voor deze actie een Outlook email aangemaakt. Kan iemand me alsnog helpen?
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

En je hebt niet beide e-mailadressen aan elkaar gekoppeld zodat het nog steeds om hetzelfde account gaat, @Camera? Anders raad ik je aan om contact met Microsoft op te nemen, zij verzorgen de actie.


kevin-sig
0 Likes
Toineh
Journeyman
Opties

Wat je kunt proberen is om de app-data te wissen. Je stelt dan als het ware de app opnieuw in. 

Je gaat naar het app-scherm en tikt op de one-drive app en houdt het even ingedrukt. Een klein menu verschijnt dan. Daar tik je op app-info of op een rond icoontje met een i. Daarna komt een scherm waar je de app-data kan wissen. 

Je data op de drive wordt niet gewist. Alleen de configuratie bestanden van de app. Je moet daarna wel opnieuw alles instellen. 

De 100 gb bonus komt dan opnieuw voorbij. Zorg dat het mailadres niet is gelinkt aan je oude mailadres. 

Ik hoop je zo geholpen te hebben.

0 Likes
Lindy2
First Poster
Opties

Kreeg van one drive dat mijn 100 gb geüpload kon worden moest enkel op toevoegen drukken maar kreeg verder niets

mesconoa
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

note 

0 Likes
Rombie
Apprentice
Opties

Ik heb een gelijksoortig probleem. Ik heb een Galaxy A50 en toen ik OneDrive de eerste keer opstartte kreeg ik de aanbieding te zien en ik ben daar niet direct op ingegaan omdat ik de voorwaarden wilde lezen en bepalen voor welk OneDrive-account ik dit wilde laten gelden. Nu staat er in het menu Ik>Instellingen niet meer de mogelijkheid om van de aanbieding gebruik te maken.

Alle voorgestelde oplossingen uit deze draad heb ik al geprobeerd, maar de aanbieding komt niet meer opnieuw voorbij. Ik heb nooit eerder een aanbieding van OneDrive via Samsung geclaimd, maar ook met een nieuw account wordt ik direct doorgestuurd naar de Upgradepagina.

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

 

0 Likes