Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

foto's kwijt

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2019 11:01 PM)
2174 Weergaven
yellowpoint
Journeyman
Opties

sinds 1 januari jl. raken met de samsung s8 gemaakte foto's kwijt. Letterlijk verdwijnen ze bij het openen van de galerij. Niet terug te vinden op samsung cloud, google foto's google drive of onedrive. 

 

wie weet wat er mis is?

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je een SD kaart erin zitten?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
yellowpoint
Journeyman
Opties

Zit er in. Foto's zijn nergens, niet op eigen geheugen, niet in de cloud en niet op de sd te vinden. Vanmorgen veranderde n foto van gisterenavond van foto in grijsvlak. Staat nog wel in galerij alleen dus nu als grijs vlak.

 

 

 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
ik raad je aan om even je SD kaart eruit te halen, een foto te maken en daarna te kijken of hij nu wel in de gallerij staat. Ik vermoed dat je SD kaart niet zo goed meer is of een format nodig heeft.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
yellowpoint
Journeyman
Opties

ga ik proberen. hoewel mijn music en andere gekopieerde fotomappen wel toegankelijk zijn op de sd.

gisteren nog sd gechecked en werd niets aan fouten gevonden.

Waar moet je mee formateren? fat/ ntfs?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
In het toestel laten formatteren. Die kiest het juiste formaat.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Monique65
Explorer
Opties
@Rohit, ik heb iets wat er op lijkt. Al enige tijd verdwijnen er 10-tallen foto's en video's of worden grijs. Deze laatste kan je niks meer mee ook niet verplaatsen. Ik word erg moe van Onedrive met al dit gedoe en voegt voor mij niets toe, integendeel. Ik wil van Onedrive af!!
Hoe doe ik dat zonder nóg meer te verliezen.
Alvast dank.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Alles backuppen van Onedrive en dan de app verwijderen. Sla je de foto's op de SD kaart op? Dit kan soms problemen opleveren. Daar ook alles vanaf halen en dan de sd kaart formatteren. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Monique65
Explorer
Opties
@Rohit, Dank, eigenlijk zo simpel...🙀
0 Likes