Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

100GB OneDrive claimen

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2018 11:59 PM)
15513 Weergaven
syluca
Apprentice
Opties

Hallo, ik heb een Note 8 gekocht en als ik OneDrive open krijg ik de melding dat er 100GB gratis onlineopslag voor dit apparaat beschikbaar is. Als ik echter inlog kan ik op geen enkele manier de 100GB claimen. Wat kan ik doen? Alvast bedankt!

0 Likes
Spring naar oplossing
21 Antwoorden
Toineh
Journeyman
Opties

Ga in de Google Play Store naar de OneDrive app pagina. Rechtsboven in de hoek zullen er 3 puntjes verschijnen.  Als u daar op tikt opent er een menu met de optie om updates te verwijderen. Verwijder de updates en open de app opnieuw. Als u de vraag krijgt of u de app wilt herstellen naar fabrieksinstellingen tikt u op ja.

 

Er is een kans dat het dan terug komt.  Succes hiermee en laat weten of het heeft geholpen.

Rombie
Apprentice
Opties

Dank je voor je antwoord en je hulp. 

 

Ook dat had ik al geprobeerd. Als je een voorgeïnstalleerde app uitschakelt, wordt ook de vraag gesteld om naar fabrieksinstellingen van de app terug te gaan. Dat heb ik gedaan en toen opnieuw geprobeerd in te loggen, maar dat had ook geen effect. Daarna heb ik de app weer geüpdatet, maar ook dat had geen effect.

 

Ik heb ondertussen een ticket aangemaakt bij Microsoft OneDrive. Als zij een oplossing hebben, zal ik die hier laten weten.

0 Likes