Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp meldingen op Galaxy S8

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2019 03:24 AM)
1204 Weergaven
DennisdeBruin
Apprentice
Opties

Hi guys,

 

Ik heb sinds afgelopen weekend de Galaxy S8. Prachtig apparaat en zeer tevreden!

Ik stoor me alleen aan iets:

 

Bij veel apps, zoals Snapchat of Berichten, krijg ik via het nieuwe meldingssysteem zo'n mooi klein balkje bovenin beeld op het moment dat ik een bericht ontvang. Ook licht de telefoon op aan de randen. Schitterend!

 

Dit moet ook mogelijk zijn bij WhatsApp, maar ik krijg het niet voor elkaar om dit in te stellen. Ik ben alles al vele malen doorgelopen, bij de instellingen van WhatsApp en bij Instellingen -> Meldingen -> WhatsApp. Maar het enige wat ik dan kan doen, is de pop up meldingen wel of niet toestaan en geluiden/ trillen aanzetten en uitzetten.

Nu wil ik wel graag dat er een melding verschijnt als ik een bericht ontvang, maar niet zo'n grote pop up die ik nu krijg. En ik heb gezien dat het mogelijk is (zie foto onderaan).

 

Weten jullie hoe ik dit kan regelen? 

Hoor het graag!!

 

Groet,


Zo wil ik het dus graag :)Zo wil ik het dus graag :smiling-face:

44 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Andere meldingen geven wél een blauwe omlijning om het scherm? Maar verder krijg je dus de 'ouderwetse' Whatsapp popup? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Wmoerdijk
First Poster
Opties

Screenshot_20190204-141647_Samsung Internet.jpg

Beste .... ik krijg steeds deze melding in een rondje op het scherm  ook voor de mail en sommige livescore apps. Maar ik wil graag alleen edge lighting met voorvertoning bovenin.... help ...... 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dit kun je uitschakelen via Instellingen > Geavanceerde Functies > Slimme popup weergave. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Kelly96
Journeyman
Opties

Hey, toeval! Ik erken dit probleem.. sinds de update krijg ik alleen dat balkje net zoals bij jou bijlage met bijv: 4 berichten in 2 chats. 

Eerder kreeg ik dat dat balkje ook wel maar dan stond er gericht wat ik binnen kreeg, zoals: Peter: hoi hoe gaat het met je? 👍🏼

Helaas krijg ik het niet meer voor elkaar om die voorvertoning te krijgen, erg jammer dit

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Kelly! Bedoel je dat je óók dat blauwe balkje kreeg met tekst of was het een iets ander balkje? Want één komt door Edge Lighting.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Kelly96
Journeyman
Opties

@Nick  schreef:

Hi Kelly! Bedoel je dat je óók dat blauwe balkje kreeg met tekst of was het een iets ander balkje? Want één komt door Edge Lighting.



Bij mij is die dan wel groen door mijn instellingen:Untitled.png

 

 

Maar in dat balkje stond voorheen het rechtstreekse bericht van desbetreffende persoon, wat nu veranderd is in 4 berichten in 3 chats. Vond het hoe het eerst was wel prettig ivm snelle voortvertoning

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hmm, dan is het inderdaad veranderd bij Edge Meldingen. Ik ga het doorgeven, maar misschien iets een aanpassingen waar niets mee gedaan wordt. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Amdw
Pioneer
Opties
Is het niet zo dat als je maar 1 bericht hebt, je idd de voorvertoning hebt maar bij meerdere berichten de voorvertoning helemaal niet meer, maar dan idd het aantal berichten & chats? Zo was het bij mij iig wel voor de update...
0 Likes
Kelly96
Journeyman
Opties

Ik had eerder dat ik dat balkje kreeg en alles wat er gezegd werd kwam er te staan, het overlapte elkaar zegmaar. 

Nu als ik meerdere berichten krijg staat er 7 berichten in 5 chats. Bij 1 melding komt het wel gewoon te staan

0 Likes
Amdw
Pioneer
Opties
Aha, dat heb ik idd wel in de gewone melding van whatsapp, maar bij de edge-melding nooit gehad. Altijd bij meer dan 1 bericht het aantal chats/berichten. Kan je helaas niet verder helpen. Succes!
0 Likes