Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Originele oplaad kabel s8 laadt langzaam

(Onderwerp aangemaakt op: 14-08-2017 11:39 AM)
29199 Weergaven
Marnixbos
Journeyman
Opties

Hallo,

 

Ik heb mijn samsung galaxy s8 nu 5 weken en als ik mijn telefoon nu wil opladen geeft hij een melding langzaam opladen aan waarbij wordt gezegd dat ik mijn oplader die ik bij de telefoon heb gekregen moet gebruiken terwijl ik dat ook doe. Ik heb het met een andere oplaad kabel geprobeerd en daarbij krijg ik de melding niet. Ik heb ookal de plug in van de oplaadkabel gecontroleerd en ik zie geen stoffigheid of iets dergelijks. Wat kan ik hiernu aan doen? En een pobleem met de oplader valt niet binnen de garantie als ik het goed heb.

 

Groet Marnix

0 Likes
Spring naar oplossing
140 Antwoorden
Steffenm
Voyager
Opties

tip bestel een blitzwolf kabel.

hen er nu 8 besteld en sinds deze in gebruik zijn geen enkele problemen met alle telefoons waar ze achter zitten.

laden ook sneller op. de originele kabels hadden laatst weer problemen deze heb ik opzei gelegd. ik hoef nooit meer de poort te reinigen sindsdien. inmiddels gebruik ik ze al een jaar. 

 

Steff
0 Likes
Steffenm
Voyager
Opties

Screenshot_20180928-145150_AliExpress.jpg

 

Steff
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hier ook met de originele oplader en kabel... :winking-face:
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Alice1954
First Poster
Opties

Ik zie geen echt antwoord zou graag een link zien waar ik de kabel of oplader zou kunnen bestellen .. Echt heel langzaam gaat het... 

0 Likes
Alice1954
First Poster
Opties

@Rohit  schreef:
Check het linkje even wat ik hierboven heb geplaatst. Maak je poortje goed schoon met een tandenborstel en probeer het dan eens. Anders opsturen voor reparatie.


Ik zie geen echt antwoord zou graag een link zien waar ik de kabel of oplader zou kunnen bestellen .. Echt heel langzaam gaat het... 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Alice1954,

 

Dat kan via de klantenservice als het binnen de garantie valt, of via de Samsung Shop of een andere webwinkel als het defect buiten de garantie valt.


kevin-sig
0 Likes
Monique38
First Poster
Opties

Ik krijg al maanden de melding dat ik de originele oplaadkabel moet gebruiken terwijl ik dit doe. Nu laad mijn toestel extreem langzaam op. Soms zelfs helemaal niet.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
Barbaravanr
First Poster
Opties

Hallo,

 

Ik heb dus al best lang precies dezelfde melding. Heb ook andere opladers geprobeerd ook bij die blijf ik de melding krijgen. Enige waar die goed mee werkt is 1 soort draadloze powerbank. Maar dit word een beetje vervelend. Is het voor mij ook mogelijk om een nieuwe orginele Samsung oplader aan te vragen. 

 

Groetjes 

0 Likes
Barbaravanr
First Poster
Opties

@Marnixbos  schreef:

Hallo,

 

Ik heb mijn samsung galaxy s8 nu 5 weken en als ik mijn telefoon nu wil opladen geeft hij een melding langzaam opladen aan waarbij wordt gezegd dat ik mijn oplader die ik bij de telefoon heb gekregen moet gebruiken terwijl ik dat ook doe. Ik heb het met een andere oplaad kabel geprobeerd en daarbij krijg ik de melding niet. Ik heb ookal de plug in van de oplaadkabel gecontroleerd en ik zie geen stoffigheid of iets dergelijks. Wat kan ik hiernu aan doen? En een pobleem met de oplader valt niet binnen de garantie als ik het goed heb.

 

Groet Marnix



Hallo,

 

Ik heb dus al best lang precies dezelfde melding. Heb ook andere opladers geprobeerd ook bij die blijf ik de melding krijgen. Enige waar die goed mee werkt is 1 soort draadloze powerbank. Maar dit word een beetje vervelend. Is het voor mij ook mogelijk om een nieuwe orginele Samsung oplader aan te vragen. 

 

Groetjes 

0 Likes