Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Trommel van Eco Bubble 8 kilo draait niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 04-12-2016 02:41 PM)
52086 Weergaven
johanveenstra
First Poster
Opties

tijden het wasprogramma hield de wasmachine er mee op de trommel draaid niet meer.

het is een eco bubble 8 kilo van 3 jaar oud met een motor zonder koolborstels.

als ik de snaar er af haal dan kan ik de trommel met de hand draaien.

zet ik hem op centrifugeren en spoelen dan komt er een kleine beweging in de motor en houd weer op kan hem met de hand tegenhouden.

als ik de riem er weer omheen doe en draai met de hand dan hoor ik de riem af en toe knakken.

wat kan het zijn er staan geen storingen in het display.

het enige wat ik kan uitlezen is knipperen -29 -1E 

zelf denk ik dat de motor stuk is.

wie kan mij helpen

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Johan,

 

Ah wat balen! Hier zal een monteur naar moeten kijken. De wasmachine kan helaas niet kosteloos gerepareerd worden, omdat de wasmachine buiten de 24 maanden fabrieksgarantie valt. Zal ik een monteur voor je inplannen?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
53 Antwoorden
Oplossing
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Johan,

 

Ah wat balen! Hier zal een monteur naar moeten kijken. De wasmachine kan helaas niet kosteloos gerepareerd worden, omdat de wasmachine buiten de 24 maanden fabrieksgarantie valt. Zal ik een monteur voor je inplannen?

0 Likes
Jeronimo
Apprentice
Opties

Hi Johan,

 

Wij hebben dezelfde wasmachine, en het zelfde probleem. Eigenlijk al vanaf dag 1, maar het werd steeds erger en nu doet de wasmachine het helemaal niet meer.

Welk onderdeel was uiteindelijk de boosdoener? Op de motor zit 10 jaar garantie (digital inverter), maar als het de printplaat is kan ik net zo goed een andere wasmachine kopen...

0 Likes
RuudCaspar
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Motor geeft kleine beweging en stopt dan.

Wat was het probleem ? Wat heb je hieraan kunnen doen ?

Hoor het graag

0 Likes
johanveenstra
First Poster
Opties

printplaat is dan defect is een standaart kwaal bij deze machines.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi guys,

 

zoals mijn collega Nouzha aangaf zal hier een monteur naar moeten kijken. Om een afspraak in te plannen kan je telefonisch contact met ons opnemen op: 088-9090100

 

Via Messenger, of via de Community door middel van een privebericht. Laat van te voren even weten hoe je contact gaat leggen, soms glipt er een priverberichtje door heen die we pas later opmerken.

rsz-846676
0 Likes
Jeronimo
Apprentice
Opties

Hi Bruce,

 

Ik snap dat ik een monteur had kunnen laten komen, maar ik wilde graag weten wat het defect bij de machine van Johan was zodat ik een inschatting van de kosten kon maken.

Het was mij uiteindelijk duidelijk geworden dat de printplaat defect was, net als bij vele andere bezitters van een Samsung wasmachine lees ik op verschillende fora. Mijns inziens een kostbare productiefout.

 

Ondertussen is mijn wasmachine al gerecycled en vervangen voor een LG.

mariekeg
First Poster
Opties

Ik heb ook dit probleem met mijn WF70F5E3P4W wasmachine. Kan iemand indicatie van de herstelkosten geven?

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hey Marieke, wat balen 😞 Geeft jouw wasmachine ook een foutcode? Ik heb helaas geen indicatie van de kosten, maar als er een monteur wordt ingepland, zal het reparatiecentrum contact met je opnemen voor een afspraak en de maximale kosten.


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
mariekeg
First Poster
Opties

Inmiddels heb ik de bijzonder tegenvallende Samsung wasmachine omgeruild voor een Miele.

Het schijnt algemeen bekend te zijn dat het witgoed van Samsung niet kan tippen aan de elektronica van Samsung (telefoons, televisies). Erg jammer en teleurstellend!

0 Likes