Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

RSAP Samsung S9 Dual Sim

(Onderwerp aangemaakt op: 08-05-2018 12:56 PM)
4079 Weergaven
rfaase14
Student
Opties

Beste,

 

Kunt u mij vertellen wanneer men RSAP gaat ondersteunen op de Samsung S9 (Dual Sim model)

Ik begrijp dat RSAP wel ondersteund is op het single sim model! (die niet in Nederland leverbaar is)

Hoe kan ik RSAP toch activeren op een dual sim model terwijl er maar 1 sim gebruik ?

 

Alvast bedankt voor uw reactie.

 

Richard.

0 Likes
63 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Goeie vraag! Dat ga ik even voor je navragen bij de afdeling Software!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
rfaase14
Student
Opties

Al iets vernomen van de afdeling Software ?

 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Als ik iets weet dan weet jij het ook snel!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
rfaase14
Student
Opties

Beste Rohit,

 

Ik was even benieuwd of je al iets hebt vernomen van jullie software afdeling.

Zou toch mogelijk moeten zijn om binnen drie weken met een antwoord te komen, zeker daar dit probleem algemeen bekend is.

 

Richard.

 

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Richard,

ik heb vandaag antwoord gekregen vandaar mijn late reactie.

 

Dit is wat de S9 en de S9+ (Dual en enkel Sim) ondersteunen:

 

Bluetooth S9.jpg

 

Dus geen RSAP, ze gaven ook aan dat dit niet in de planning zit om te ondersteunen. Het kan zijn dat er overheen gekeken word omdat jij aangeeft dat het wel werkt op de enkel sim? Heb je toevallig een modelcode daarvan? Dan kan diegene ze even vergelijken.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
rfaase14
Student
Opties

Beste Rohad,

 

Ik zie mijn laatste reactie van vorige weer niet meer in deze post staan?

Maar hoe kan het dat Samsung geen RSAP meer ondersteund terwijl alle moderne auto's hier gebruik van maken.

Zonder RSAP kan navigatie systeem geen data verbinding meer maken, of ik moet een hotspot aanzetten.

Maar dat kost onnodig veel stroom, en werkt niet zo handig als rsap. (tbv realtime file informatie)

Dit terwijl dit wel mogelijk was met de Samsung S6.

Na mijn weten hebben alle gebruikers met een Volkswagen, Audi en Seat dit probleem.

Dit moet bij jullie toch bekent zijn.

 

Hopelijk komen jullie snel met een oplossing.

 

PS. Zou fijn zijn als andere gebruikers die ook problemen ondervinden met deze beperking dit ook even kenbaar maken. Mogelijk dat Samsung dan wel snel met een oplossing komt.

 

 

Richard.

 

 

 

 

 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Geen idee waar jou bericht is, die verdwijnt niet zomaar.. Had je voor mij nog een modelcode waarvan jij zegt dat die wel werkt? Dan kan ik dat doorgeven zodat ze het kunnen vergelijken. Ik heb het vandaag nogmaals doorgegeven..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
rfaase14
Student
Opties

Beste Rohit,

 

Hierbij een tweetal link naar hetzelfde probleem waarbij men verteld dat de single sim versie wel werkt.

Maar met een beetje zoek werk kom je dit probleem veel vaker tegen.

Helaas nog niet met een oplossing.

 

Ik hoop dat dit je help in de zoektocht naar een oplossing.

Is zo jammer dat dit toestel beperkingen heeft in vergelijking met een ouder model.

 

https://forum.xda-developers.com/galaxy-s9-plus/how-to/missing-rsap-support-t3767095

https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-S9-Announcements-and-Info/rSAP-SAP-Bluetooth-SIM-Access-P...

 

Richard.

 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Tja hier kan ik vrij weinig mee moet ik zeggen, want er staan nog steeds geen modelcodes bij en ik zie dat het om toestellen gaan die uit USA komen. Daar hebben ze sowieso al een ander type moederbord en chipset.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes