Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan geen media ontvangen en versturen via Dual Messenger - S21

(Onderwerp aangemaakt op: 18-10-2021 08:25 PM)
1604 Weergaven
Luca19813
Journeyman
Opties

Ik heb onlangs de Samsung S21 aangeschaft. Ik maak gebruik van de Dual Messenger functionaliteit om zo Whatsapp te gebruiken voor mijn prive nummer als mijn zakelijk nummer. Het volgende probleem doet zich voor, ik kan geen media bestanden ontvangen of versturen op de Dual messenger app, terwijl ik die wel kan ontvangen op de initiële Whatsapp app. Ik heb de apps al eens opnieuw geïnstalleerd, ook de nummers al eens verwisseld maar helaas zonder succes. Hopelijk kan iemand me helpen, alvast vriendelijk bedankt! Groeten Luc

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemorgen.

Het klopt inderdaad dat deze mogelijkheid er niet is bij gebruik van Dual Messenger, deze optie is overigens wel beschikbaar in WhatsApp business. Of dit in de toekomst wel kan is ons niet bekend, dit zal dan met een update vanuit WhatsApp beschikbaar gemaakt dienen te worden.

Houd je ons ook op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Luca19813
Journeyman
Opties
De oplossing is gevonden in het gebruik van WA for business. Bedankt voor jullie inspanningen om hulp te bieden! Groeten Luc

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
25 Antwoorden
Hsynb
Navigator
Opties
Kan je de rechten van dualmessenger is bekijken..
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Luca19813,

Is het gelukt om de rechten na te kijken zoals @Hsynb voorstelde? Ga hiervoor naar: Instellingen > Apps > WhatsApp (dual) > Machtigingen. 

Houd ons op de hoogte!

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes
Luca19813
Journeyman
Opties

Ik heb de machtigingen gecontroleerd in de "dual messenger app" en in de "whatsapp app".  Zie de foto's hieronder. Helaas nog geen oplossing. Ik hoor graag nog meer tips.

Gr Luc

Screenshot_20211020-124251_Settings.jpg

Screenshot_20211020-124017_Permission controller.jpg

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

De machtigingen staan inderdaad goed! Ik stel voor dat een collega van mij op afstand gaat meekijken in jouw toestel om alles na te lopen, lees meer over deze service op onze website: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676\
0 Likes
Luca19813
Journeyman
Opties
Nee helaas nog geen oplossing. Instellingen staan goed dus daar ligt het niet aan. Er wordt gesuggereerd dat het probleem bij whatsapp zou liggen. Dit vindt ik twijfelachtig, maar ik ga de vraag stellen. Mochten er tussentijds nog andere suggesties zijn voor het oplossen van het probleem dan hoor ik het graag.
0 Likes
VincentVD
Student
Opties
Ik heb hetzelfde probleem... erg vervelend! Heb je al een oplossing kunnen vinden?
0 Likes
Luca19813
Journeyman
Opties
Hoi Vincent, helaas kan ik je niet helpen. Ik heb ook nog steeds last van dit probleem, inderdaad heel vervelend! Gr Luc
0 Likes
Luca19813
Journeyman
Opties
Hoi Vicent, mocht jij een oplossing vinden, zou je mij dan hierover willen berichten aub. Gr Luc
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemorgen.

Het klopt inderdaad dat deze mogelijkheid er niet is bij gebruik van Dual Messenger, deze optie is overigens wel beschikbaar in WhatsApp business. Of dit in de toekomst wel kan is ons niet bekend, dit zal dan met een update vanuit WhatsApp beschikbaar gemaakt dienen te worden.

Houd je ons ook op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes