Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan geen media ontvangen en versturen via Dual Messenger - S21

(Onderwerp aangemaakt op: 27-11-2021 10:04 AM)
695 Weergaven
Luca19813
Journeyman
Opties

Ik heb onlangs de Samsung S21 aangeschaft. Ik maak gebruik van de Dual Messenger functionaliteit om zo Whatsapp te gebruiken voor mijn prive nummer als mijn zakelijk nummer. Het volgende probleem doet zich voor, ik kan geen media bestanden ontvangen of versturen op de Dual messenger app, terwijl ik die wel kan ontvangen op de initiële Whatsapp app. Ik heb de apps al eens opnieuw geïnstalleerd, ook de nummers al eens verwisseld maar helaas zonder succes. Hopelijk kan iemand me helpen, alvast vriendelijk bedankt! Groeten Luc

0 Likes
Luca19813
Journeyman
Opties
Hoi Martijn, ik maak al jaren gebruik van deze functionaliteit, dus de mogelijkheid is er altijd geweest. Na het overzetten van de gegevens van m'n oude note 9 naar de S21 is het mis gegaan. Ik ben bang dat de enige oplossing een harde reset is. Als ik meer weet zal ik zeker hierover berichten. Als er andere zijn met dezelfde ervaring en een mogelijke oplossing, dan hoor ik het graag!

Groeten Luc
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Maak dan wel eerst een back-up van jouw telefoon maar wacht met het terugzetten hiervan en stel je telefoon in als nieuw, installeer je apps één voor één via de Google PlayStore.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
VincentVD
Student
Opties
Je kan de app whatsapp for business instaleren uit de playstore. Dan werkt het wel!
0 Likes
Luca19813
Journeyman
Opties
Vriendelijk dank, Vincent! Het werkt perfect!
0 Likes
Oplossing
Luca19813
Journeyman
Opties
De oplossing is gevonden in het gebruik van WA for business. Bedankt voor jullie inspanningen om hulp te bieden! Groeten Luc
0 Likes
Filip82
Student
Opties

Beste,

Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem na overdracht van Note10 naar S21 Ultra! Zelfs backup blijft hangen, geprobeerd zonder backup maar nu kunnen foto's dus niet, erg vervelend! Dit lukte vroeger dus wel.

Graag asap een oplossing...

Grtz,

Filip

0 Likes
MoeSa
Apprentice
Opties
Heb een S21+, dual sim (Simyo/privé en Vodafone/werk) in gebruik. Vandaag nieuwe update gehad en sindsdien kan ik in mn whatsapp berichten van privé sim geen camera gebruiken of foto's doorsturen. Ik krijg t bericht deze media bestaat niet in uw interne opslag en bij gebruik vd camera in het bericht: camerafout. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

MoeSa
Apprentice
Opties
Hoi Luca en iedereen die gereageerd heeft, ik heb sinds pas gisteren na de laatste Samsung update op mijn S21+. Hiervoor werkte het prima! Test berichten via whatsapp privé EN werksim gaan goed, kan geen media meer versturen en openen met privé sim, wel met werksim.
Groeten MoeSa
0 Likes
RDTuin
Journeyman
Opties
Ik had die ( en nog vele andere bugs) na de update. Bij mij heeft het geholpen de dual app weg te gooien en er opnieuw op te zetten. Ik was wel al mijn foto's kwijt..
0 Likes
TheFlowInside
Journeyman
Opties

Hier ook.. Wat een such update is het toch... 

0 Likes