Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

De optie Instellingen uitzetten tijdens vergrendeld scherm.

(Onderwerp aangemaakt op: 16-11-2021 03:06 PM)
2595 Weergaven
RubenRDS
Apprentice
Opties
Hallo,

Mijn scherm is vergrendeld met bio en pin en als dat vergrendeldscherm aan staat dan kan ik nog steeds naar beneden vegen zodat instellingen geopend kunnen worden en toegankelijk zijn.

Wat moet ik doen zodat dit niet mogelijk is
(Dus intellingen vergrendelen of dat deze optie niet meer zichtbaar is in vergrendeld scherm)
Weet iemand dit toevallig?

Ik gebruik trouwens Nova Launcher, maar ik denk niet dat t er iets mee te maken heeft.

Thx alvast..
0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

ga naar instellingen-> vergrendelscherm -> instell. veilige vergrendeling -> netwerk vergrendeling en beveiliging aanzetten.

naar beneden vegen kan nog wel, maar voor het veranderen van iets moet je de telefoon eerst ontgrendelen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

@Moiitje Dit werkt alleen voor het uitschakelen. Wifi kun je wel inschakelen.. Maar je zou niet in de instellingen zelf meer kunnen zoals je Samsung account etc. Ik heb het hier ook getest en dat kan niet. Je kan wifi wel aanzetten maar niet meer uitzetten zonder de pincode.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

ga naar instellingen-> vergrendelscherm -> instell. veilige vergrendeling -> netwerk vergrendeling en beveiliging aanzetten.

naar beneden vegen kan nog wel, maar voor het veranderen van iets moet je de telefoon eerst ontgrendelen.

RubenRDS
Apprentice
Opties
Bedankt voor je antwoord,

Ik bedoel de meldingsbalk bovenin wil ik verborgen hebben als vergrendeldscherm aan staat.. nu kan ik de balk nog steeds naar beneden vegen.. en als telefoon kwijt is of word gestolen dan kan iedereen in opties en ook naar mijn Samsung account
0 Likes
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Zoals ik zeg kan je hem wel naar beneden vegen maar er niets meer in aanpassen. dus als je bijvoorbeeld op wifi klikt moet je eerst je scherm ontgrendelen voor er iets veranderd.  Als dit laatste wel kan dan zou ik je telefoon voortaan zonder Nova Launcher gebruiken. 

Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

@Moiitje Dit werkt alleen voor het uitschakelen. Wifi kun je wel inschakelen.. Maar je zou niet in de instellingen zelf meer kunnen zoals je Samsung account etc. Ik heb het hier ook getest en dat kan niet. Je kan wifi wel aanzetten maar niet meer uitzetten zonder de pincode.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
RubenRDS
Apprentice
Opties
Ja Thx!
Het is gelukt.. Ondanks ik Nova nog steeds aan hebt lukt het me nu niet zonder code naar instellingen te gaan.

Nogmaals bedankt!