op 17-11-2021 12:59 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Via hier wil ik mijn ongenoegen uiten over Dynalogic, want dit kan blijkbaar niet bij hun en hun leidinggevende en/of manager willen mij ook niet terugbellen.
Ik heb eergisteren mijn telefoon aangemeld ter reparatie, gisteren vrijgenomen van werk want ze kwamen het bij mij thuis ophalen. Hele dag thuis gewacht op de bezorger om mijn telefoon op te halen. Mijn ouders waren beiden ook thuis. Krijg ik opeens een e-mail dat de bezorger is geweest en is weggegaan, he!?!? Hoe dan?! Ik bel Dynalogic, jongen aan de lijn belt de bezorger en de bezorger zegt nee ik draai niet om, hij heeft pech moest hij maar de deur opendoen. Nou ik maak een nieuwe afspraak, ik heb met de jongen aan de lijn afgesproken dat de bezorger mij belt wanneer hij voor mijn deur staat.
Dag 2 komt eraan, ik heb weer een dag vrij genomen. Ik sta op de balkon te wachten. Ze zouden tussen 9 en 11 bij mij zijn. Ik krijg een SMS dat het 11:10 werd om 11:00. IK bel even Dynalogic nog even voor de zekerheid, en de dame aan de lijn verzekerde mij dat hij in een kwartier a 20 minuten er zou zijn. Ik kijk vanuit mijn balkon (woon in een maisonnette) en zie uiteindelijk een busje met een wat oudere man. Ik dacht dat hij het was, dus ik wacht tot hij uitstapt en hij naar boven loopt. Ik doe de deur open en hij kijkt mij aan en loopt langs en kijkt om zich heen. Ik denken dat ik me vergist heb want hij heeft ook geen doos mee. Ik sluit de deur, het werd inmiddels 11:50. Ik zie dat de man wegrijd in zijn busje vanuit de balkon, ik bel Dynalogic weer, en de dame aan de lijn vertelde dat hij geweest is en dat hij ook een foto heeft gemaakt om 11:55. Ik werd woedend! Ik zei dat hij moest terugkomen, en ze belt de desbetreffende afdeling; waaruit de afdeling weer vertelde dat hij is geweest en een foto heeft gemaakt, en dat ik nu pech heb. Enige oplossing is dat ik een nieuwe afspraak moet maken. De bezorger heeft mij niet eens gebeld zoals we hadden afgesproken, heeft niet aangebeld, ik was heletijd binnen wachten en ook mijn ouders. Ik ben echt woedend. Ik heb verteld dat ik een klacht wil indienen en dat ik een leidinggevende wil spreken. Dit blijkt niet mogelijk te zijn (WAT?)!
Hoe laks kan je zijn? Ik heb even gegoogeld en het blijkt dat het vol zit met zulke klachten, want Dynalogic krijgt elke keer geld van Samsung wanneer ze langs rijden. Dit is echt onbeschoft!
Ik heb per direct verteld dat ik NIKS meer met hun te maken wil hebben, dat ik nu 2 dagen niet heb kunnen werken en de enige oplossing die zij kunnen bieden is dat ik weer een nieuwe afspraak kan maken en lekker kan wachten. Niks ten nadele aan de mensen die de telefoon opnemen, hun doen gewoon hun werk, maar ik ben nu tijd en geld kwijt aan deze onzin. Koop je een premium telefoon (S21 ultra) krijg je een absolute ***** service!
op 17-11-2021 03:42 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
17-11-2021 04:59 PM - bewerkt 17-11-2021 05:00 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ja dat is inderdaad wat ik ga doen, maar het probleem is dat dit niet zo hoort te zijn! 🙁
Ik hoor niet naar beneden te gaan en hoor niet iedereen te vragen of ze van Dynalogics zijn. Je vraagt om een service waar Dynalogics (of hun koeriers) gewoon misbruik van maken voor een paar extra euro's. Uiteindelijk ben ik de dupe die een dag vrij neemt en dan thuis voor niks wacht, en achteraf een e-mail krijg dat ik niet thuis ben geweest. Is toch gek dat ze hiermee zo wegkomen? Als ze inderdaad hadden aangebeld, zou mijn videobelcamera alles hebben opgenomen. Ze hebben niet eens aangebeld of mij gebeld. Ik voel me nog steeds boos en machteloos wanneer ik eraan denk.
Gelukkig zijn ze bij de servicepunt een stuk behulpzamer, heb morgen meteen een afspraak ingepland.
op 19-11-2021 12:17 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Members_BaGIzGy, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder.
Dit is natuurlijk niet zoals het hoort te gaan, onze excuses voor het ongemak! Uiteraard nemen wij jouw feedback ook mee om onze dienstverlening te verbeteren zodat dit in de toekomst niet zal gebeuren.
Ben je inmiddels al langs één van onze Service Punten geweest voor een reparatie?
Ondanks deze ervaring wens ik je een goed weekend en mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat ook graag van je.
Groeten,
Martijn