Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Microfoon uit in Whatsapp als schermbeveiliging actief wordt.

(Onderwerp aangemaakt op: 18-05-2020 11:15 AM)
2816 Weergaven
Polarbear3
First Poster
Opties

Sinds de laatste update , merk ik dat tijdens bellen met Whatsapp, mijn microfoon op mute lijkt te gaan als de schermbeveiliging actief wordt. Als ik dan de aan/uit knop weer indruk is het geluid ineens weer terug is. Via Wifi is dan de verbinding gepauzeerd, want ik zie dat als de telefoondisplay weer aan gaat, dat de telefoon weer gaat verbinden..

PS ik hoor degene waar ik mee bel wel. Die hebben een andere Samsung dan wel een Apple iphone.

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat zal dan aan Whatsapp zelf liggen. App problemen kun je het beste doorgeven aan de app ontwikkelaars.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Members_Ft9kKGY
First Poster
Opties

Ik ondervind hetzelfde probleem sinds de laatste update dus kan dit volgend mij niet aan de app liggen maar eerder aan de update. Kan iemand aub een oplossing doorgeven want dit is mijn enige vorm van communicatie die ik heb in huis!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_Ft9kKGY 

Ik heb hier je andere post van een antwoord voorzien:

https://bit.ly/3wuXI0K

Om onze Community schoon en overzichtelijk te houden wil ik je vragen geen dubbele topics of posts te starten.

Alvast bedankt en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_Ft9kKGY
First Poster
Opties

Is er ondertussen al een oplossing? Dat probleem is er nig altijd. En niet enkel  de whatts app verbinding valt weg op moment dat scherm in lock gaat, ook verbindingen met muziekinstallatie etc... eigenlijk alles over internet

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Ft9kKGY,

Bedankt voor jouw bericht. Ga naar Instellingen ---> Batterij en apparaatonderhoud ---> Batterij ---> Limieten achtergrond gebruik. Controleer hier de instellingen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_ismI6my
First Poster
Opties

Heb zelfde probleem met zelfde toestel.  Heeeeel vervelend

0 Likes