Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback actie

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2019 12:47 PM)
3393 Weergaven
KGK010
Apprentice
Opties

Geef in dit topic aan wanneer je de goedkeuringsmail hebt gekregen voor de cashback en wanneer daadwerkelijk het geld gestort is.

 

Zo kunnen we wellicht een indicatie krijgen wanneer je zelf het geld kunt verwachten.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties
0 Likes
97 Antwoorden
WendyKorver
Apprentice
Opties

29 november 2018deelgenomen aan cashback aktie. 5 december goedkeuring. Geld zou binnen 6 weken worden gestort.  Twee keer een mail gehad (7 januari én 21 januari) dat ze het ivm drukte niet gingen redden. Het zou uiteindelijk in de week van 4 tm 10 februari gestort worden. We zouden een mail krijgen voordat het gestort wordt maar we hebben nog steeds niks gehoord! We zijn dus nu al ruim 2 maanden verder! 

Penscup
Journeyman
Opties
19 januari geregistreerd, 30 januari goedkeuringsmail (deze laatste zat in spam box, zojuist pas achter gekomen)
0 Likes
WendyKorver
Apprentice
Opties

Ja die goedkeuring had ik ook al 2 maanden geleden maar het geld nog steeds niet. Jij wel?

0 Likes
Penscup
Journeyman
Opties
Nee nog niet. Er wordt naar gestreefd om het geld binnen 6 weken na de goedkeuringsmail op de rekening te storten begreep ik.
0 Likes
WendyKorver
Apprentice
Opties

Ja maar ik heb dus al 2 keer een mail gehad dat ze het niet gingen redden binnen die 6 weken. Ondertussen zijn we dus 2 maanden verder en ik heb het nog niet.

0 Likes
YV73
Journeyman
Opties

Hier precies hetzelfde, ook 5-12 goedkeuring, maar daarna helemaal niets meer gehoord. Ook geen mailtjes dat het later betaald zou gaan worden (ik heb de spam er nog op nagekeken). Inderdaad nu meer dan 2 maanden verder en nog steeds niks.

Hoe moeilijk kan het zijn om die betalingen te verwerken?!

0 Likes
WendyKorver
Apprentice
Opties

Dat is dan wel heel erg vervelend als je zelfs geen mailtjes hebt gehad dat ze het ivm drukte niet verwerkt kregen.

 

Maar 2 maanden vind ik inderdaad belachelijk lang.

 

In de laatste mail stond dat ik het geld in de week van 4 tm 10 februari zou krijgen. Afgelopen week dus. Neem niet aan dat ze vandaag werken. En er stond in dat als het geld overgeboekt zou worden, ik van te voren een mailtje zou krijgen. Niet gehad. Dus dat wordt weer langer wachten. Het gaat bij mij om 2 telefoons. € 200 vind ik een hoop geld!

0 Likes
YV73
Journeyman
Opties

Inderdaad, €200,- is veel geld. Bij mij gaat het om €125,- die ik toch ook wel graag op korte termijn wil ontvangen. Wat ik ook niet snap: als er dan zo’n grote verwerkingsachterstand is, waarom blijven er dan iedere keer nieuwe acties bijkomen. Laten ze eerst de achterstand eens inlopen voordat iets nieuws gestart wordt. Ik weet zeker dat als Samsung nog €125,- van mij zou krijgen dat ze ook geen 2 maanden gingen zitten afwachten! 😐

EricGarritsen
First Poster
Opties

Ik heb de s9 28 december besteld. Ik had afgelopen week het geld wel verwacht. Maar blijkbaar duurt dat langer :thinking-face:

0 Likes