Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback actie

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2019 12:47 PM)
3507 Weergaven
KGK010
Apprentice
Opties

Geef in dit topic aan wanneer je de goedkeuringsmail hebt gekregen voor de cashback en wanneer daadwerkelijk het geld gestort is.

 

Zo kunnen we wellicht een indicatie krijgen wanneer je zelf het geld kunt verwachten.

0 Likes
Spring naar oplossing
97 Antwoorden
Rosalien
First Poster
Opties

Echt waardeloos dit ..We hebben op 5 januari een goedkeuring gekregen over de Cashback van 100 euro voor onze Samsung, zojuist iemand van Samsung klantenservice gesproken .. Deze meneer vertelde mij dat het echt niet van toepassing was op onze cashback .. wij mogen het geld gewoon binnen nu en twee weken verwachten op de rekening ??? Echter als ik de andere berichten hier zo lees , denk ik niet dat dit gaat gebeuren ...

Wordt dan ook vervolgt .. en als we het niet binnen twee weken hebben dan moet ik weer bellen ???

0 Likes
Yvonne1972
First Poster
Opties
Niets gehoord. Wel gefeliciteerd en verwijzing in mail dat ik binnen 14 dag wat zou horen. Helemaal niets.
Snap niet waarom we geen reactie krijgen
Ik heb alleen deelname bevestiging
0 Likes
jeanet3
Journeyman
Opties

Ach ja zojuist bericht gekregen dat het geld in week 9 betaald zou worden ..... denk niet dat het gaat gebeuren maar goed we wachten het af

0 Likes
Andre64
First Poster
Opties

12 dec goedkeuring gehad voor 3 toestellen maar tot op heden alleen maar excus mails dat het later wordt en nog geen cent ontvangen.Heb de hoop een beetje opgegeven.😭😡

0 Likes
JvdB2802
First Poster
Opties

Op 20 januari bevestigingsmail gehad, daarna niets meer gehoord.

0 Likes
Kdeprenter
First Poster
Opties

Zojuist een mail gehad dat ik het binnen enkele dagen kan ontvangen! Misschien helpt al dat zeuren dus toch wel 😂

0 Likes
YV73
Journeyman
Opties

Ik ook! Misschien heeft het inderdaad geholpen...

0 Likes
WendyKorver
Apprentice
Opties

Ik ook!! Misschien heeft het zeuren op social media, messenger en hier dan inderdaad geholpen!

0 Likes
yuna2010
First Poster
Opties

Gisteren kreeg ik nog een mail dat het bedrag pas in week 9 kan verwachten wegens grote vertraging en zojuist krijg ik een sms van samsung dat ik het geld binnen een week op mijn rekening krijg.

 

Nou, ben benieuwd

0 Likes
Shari1998
First Poster
Opties

Het gaat hier waarschijnlijk niet om dezelfde cashback actie, maar ik heb in juli 2017 ook een S9 gekocht met een cashback actie van €100. Ik kreeg een mail dat mijn aanvraag was goedgekeurd, maar ik kreeg later ook 2 mails dat het een zodanig groot succes was dat de terugbetaling wat vertraging had opgelopen. Na lange tijd wachten kwam er terug een mail waarin stond dat mijn promotie tesamen met een andere actie was aangekocht, dus dat ik mijn €100 niet zou terugkrijgen. Ik heb toen zelf contact opgenomen met Samsung omdat er geen andere actie op mijn gsm bezig was. Ze vroegen mijn IMEI-nummer van het toestel, wat ik heb doorgegeven via foto + factuur, maar nog steeds krijg ik het geld niet terug...

0 Likes