Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Call Recording werkt niet op de Galaxy S9

(Onderwerp aangemaakt op: 11-05-2018 10:09 PM)
798 Weergaven
Duvelding
Explorer
Opties

Een telefoongesprek wordt maar eenzijdig opgenomen.

Mijn stem wordt opgenomen, de stem van de andere persoon niet. Ongeacht binnenkomend of uitgaand gesprek.

0 Likes
126 Antwoorden
jkokhuis
Explorer
Opties

ik denk dat ik weet waarom die niet bij jou doet sks je buiten bixby ook nog een andere spraak recorder erop heb staan dan werkt de bold niet kijk in je apps of je een microfoontje er in hebt staan verwijder die app en je bold zal het gaan doen

0 Likes
cbakkeren
Pathfinder
Opties

@cbakkeren  schreef:

@Johs  schreef:

Vreemd, bij mij vertikt ie het. Ik heb wel Boldbeast 11.2 (die download nu standaard vanuit de Playstore), maar het zou vreemd zijn als een hogere versie weer problemen geeft. Ondertussen post aangemaakt in Boldbeast forum.


Versie 11.2 heb ik ook inmiddels. Record Mode in de Call Settings staat bij mij op Mode1. Record Format in de Call Settings staat bij mij op WAV, maar MP3 heeft het bij mij ook gedaan. Ik heb Modelnummer SM-G965F. Deze instellingen werken ook voor de Memo Settings.

 

O ja, je moet wel de ACR app verwijderen van je mobiel.


 

0 Likes
Johs
Journeyman
Opties

Dank voor alle reacties, maar dat leek toch niet het probleem/de oplossing. Ik heb nu zelf alle opties / combinaties uitgeprobeerd en het uiteindelijke werkend gekregen met de volgende instellingen:

 

Record Mode: 5

Fix Recording Issues: Tune Samsung 1 aangevinkt

Rest van de instellingen op default

 

In dit forum, maar ook die van Boldbeast, zag ik diverse andere instellingen voor een SM-G960F, dus het lijkt toch wel een beetje willekeurig en een kwestie van uitproberen. Ik denk dat ik bij elkaar 25 proeftelefoontjes heb gepleegd voordat ik de winnende combinatie had. Nu maar hopen dat Samsung de boel weer niet verkloot in de volgende release.

 

0 Likes
cbakkeren
Pathfinder
Opties

@Johs  schreef:

Ik denk dat ik bij elkaar 25 proeftelefoontjes heb gepleegd voordat ik de winnende combinatie had. Nu maar hopen dat Samsung de boel weer niet verkloot in de volgende release.

 


Om te testen bel ik altijd mijn voicemail. Werkt prima en ik hoef niemand lastig te vallen. Fijn, dat het bij jou ook is opgelost.

 

Toch jammer, dat Samsung de kans om zijn fout goed te maken heeft laten liggen.

ianmacd
Explorer
Opties

Grappig. Bij mij werkt mode 1 dus niet. Daarmee neem ik alleen de eigen stem op. Pas als ik hem overzet op mode 5 krijg ik een duplexopname. Frappant dat er onderling zo veel verschillen zijn bij deze toestellen.

0 Likes
am-investigatio
First Poster
Opties

Ja idd zeer eigenaardig!!

 

heb ook gemerkt dat in tegenstelling van vroeger met andere programma, de recorder niet opneemt via bluetooth !!

 

Volgens de fabrikant ligt dat aan de type CPU dat in het toestel staat !!

 

Dus voorlopig geen opname handevrij in de auto !!

0 Likes
ianmacd
Explorer
Opties

De andere appmakers zijn nu ook bezig met een inhaalslag. Zo werkt bv. ACR inmiddels ook op de S9 en S9+, en juist op de dag dat ik van plan was $10 neer te tellen voor Boldbeast.

0 Likes
Johs
Journeyman
Opties

"heb ook gemerkt dat in tegenstelling van vroeger met andere programma, de recorder niet opneemt via bluetooth !!"

 

Dat probleem heb ik dan weer niet. Bij mij neemt Boldbeast wel op in duplex als ik bel via mijn bluetooth carkit of bluetooth oortelefoon.

0 Likes
Boldsjit
First Poster
Opties

Boldbeast op de S9. Ik heb de versie 11.2 geprobeerd op de Android Oreo geprobeerd. Maar wat een ellendige app. Slecht menu waarin je niet kan terugkeren zonder dat je eerst alles moet afsluiten.  Maar dan nog, ik zou het voor lief nemen als het zou werken. Ook deze app werkt dus niet! Weer alleen de eigen stem. En ik denk dat als Samsung het niet meer wil het ook niet meer zal gaan lukken. Misschien dat er soms tijdelijk een oplossing wordt gevonden, maar dan zal de eerste update van Samsung daar weer een stokje voor steken. Beter niet in investeren dus.

0 Likes
am-investigatio
First Poster
Opties

Dat is erg, bij mij werkt het perfect, en nu opeens zelfs met Bluetooth in mijn auto !!

 

Probeer andere instellingen. 

0 Likes