Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S10+ kan ontploffen!!

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2019 10:59 AM)
606 Weergaven
Greay
First Poster
Opties

Goedenavond, Ik heb een bug gevonden die mogelijk de s10+ kan laten ontploffen.

Het toestel wordt binnen 1 min (In normale en veilig modus) warm en binnen 4 min 50 graden.

Reageer snel aub!

0 Likes
13 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Lijkt me sterk, maar wat is er precies gebeurd? Sowieso zijn er wat meer details nodig voordat een moderator het kan doorzetten naar een andere afdeling (Het reproduceren bijvoorbeeld).
0 Likes
Greay
First Poster
Opties

Niets anders dan:

Uitpakken, configuratie stappen doorlopen, camera starten en voila! 

Het linkergedeelte van het scherm wordt binnen enkele seconden warm en trekt snel naar achter (hetzelfde zijde) tot dat hij erg warm wordt richting de 50 graden. 

Getest in normale en veilig modus, met volle en half volle batterij. 

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

Welke stappen zijn het? 

0 Likes
Greay
First Poster
Opties
Zie mijn laatste reactie.
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

Ik was zo ver dat het "Configuratie stappen" waren

 

Maar welke configuratie stappen zijn het :winking-face: 

0 Likes
Greay
First Poster
Opties

Ben je een medewer bij Samsung of niet?

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Nope, maar ik heb wel directe lijntjes. Ik probeer alvast informatie te verzamelen voor een bug report met een prio-verzoekje maar helaas ontbreken.

Eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in dat een bepaalde combinatie van settings de telefoon boem kan laten zeggen, maar desalniettemin lijkt het mij belangrijk dat het met prio wordt opgepakt wanneer de desbetreffende settings bekend zijn.

0 Likes
Greay
First Poster
Opties

Zoals ik eerder zei: toestel uitgepakt,  opgestart, (nieuwe toestel) configuratie doorgelopen ( voorwaarden accepteren,  WiFi aankoppellen,  account aanmaken etc.. tot dat je bij hoofdscherm komt) 

Daarna direct camera starten en 4 min  wachten. Dan voel je het toestel zoals ik zei bloed heet van links tot het midden.

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

Ah, duidelijk de setup configuratie. Eerlijk gezegd lijkt het erg op een fabrikagefout of transportschade en niet op een bug (Anders zou het bij vrijwel iedereen moeten voorkomen). Probleem met het type accu in alle smartphones is dat ze nogal… Ontvlambaar zijn met een lichte beschadiging, wat natuurlijk nooit mag voorkomen. 

Je hebt twee opties in deze situatie:
1: Je kan bij de winkel langs gaan voor het herstellen van het toestel. (Juridisch gezien is de verkoper verantwoordelijk)
2: Je kan (indien) gewenst het toestel naar Samsung toesturen ter behoeven van de fabrieksgarantie.

Welke optie heeft je voorkeur? Indien het optie #2 is kan je het in dit topic melden, dan pakt een moderator het verder op.

0 Likes